Sjuk sjuk ännu sjukare

Mmm fy fan för att vara sjuk :( snorig o hostar.. Hatar hostan, får sååå ont :( men men tur att min love tar hand om mej.. Igår var han ner o köpte godis o halstabletter m.m åt mej.. O idag gick han ner o handla så vi kunde äta god frukost :) snäll han e min pöjk...

Och igår köpte vi månadskort så nu kan vi åka hur mycket buss o spårvagn som helst, Mitt första månadskort under dessa 2 år som jag bott här i göteborg :) haha bättre sent än aldrig.. :P Så nu när kontrollanterna kommer behöver ja ej hoppa av längre, kan ja lugnt sitta kvar.. :) yeah....

Hoppas man e bättre imöra när man ska iväg på samtal, inte direkt skojj o sitta o snora då.. O på freda ska ja jobba litte :) första gången, nervös e ja.. men men de går nog bra...  Oså kommer ju sara o emma på freda oxå, det ska bli skojj.. shopping som gäller på lörda da :D hihi....

I november åker vi upp till säter o hälsar på Brorsan :) Äntiligen ska ja få träffa han.. Snart inte setts på ett år fan :(


ajja nu ska ja plocka ihop litte kläder o sen äta soppa eller nått.. ha de gött.. byeeeeee

Kommentarer
Postat av: Little darling

krya på dig :D

2007-10-23 @ 16:00:41
URL: http://littledarling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0