Sönda

Svar till rebecca :)

Tack, ja visst är han söt. Försökt gå in på din blogg, men länken funka inte, så skriv en kommentar igen :D

Igår gjorde vi inte så mycket, var ner till Linda o christoffer en sväng, Ville överaska åsa oxå men efterson hon är sjuk så våga ja mej inte upp med liam.. Så henne får vi ta när hon blir frisk, blir la julfika snart :D:D *hoppas*

Idag kom Linda hit på lite besök, drack kaffe o tjöta lite.. Sedan hoppa ja in i duschen, gjorde mej i ordning för att sedan dra iväg på ljusparty :D Skit skojj var det, så mycket kex o sånt som ja o linda käka har ja nog aldrig gjort ;) Haha.. De bjöd nämligen på ostbricka m.m

Men beställde iaf, 4 st doftpåsar & 12 ljus med doften jorgubbsrabarber ;) Kommer lukta mumma här sen.. Ska på ett till ljusparty fast i mars då :D *LÄNGTAR*


Sen vart det att åka o hämta liam, han var hos moster o micke en stund på eftermiddan meda ja vart på ljusparty o timmy grejja lite..

Sen hem o göra nattbestyr med han, sen laga ja sen midda, pommes o fläskfile i ugn ;) Gött mos

Sen kom Emelie o Ola, satt o tjöta om allt o inget typ.. Haha fick mej några härliga skratt, som t.ex när dom skulle åka så starta Ola bilen medans ja o emelie stod o rökte så den skulle hinna bli varm innan de åkte.. Så han starta o gick ut o ställde sej hos oss, efter nån sekund säger ja till ola, titta bilen rullar.. HAHA då har han inte handbromsen i, så han fick snabbt hoppa in i bilen o dra i den.. Moahahhaa.. Inte bara ja som e dum ;)

Sen kolla vi på prison break o nu ska ja sova.. Ner på stan med syster imöra... ska ringa bvc oxå o se om vi får komma o vaccinera Lilleman, mitt lilla hjärta..

Just ja, har fixat liams rum idag med den nya hyllan. vart sketa bra där inne :D:D

Oså ska vi nog tapetsera om sovrummet oxå :D Jaaaa det längtar ja efter sååå mycket.. har såå fula tapeter här inne.. hehe

Nee hade gött.. Byeeeeee

Bjuder på ett fint kort av min underbaring.. Älskar dej mest i hela värden.


Kommentarer
Postat av: beetty

Vilken go pojke ni har : ) hii.. åååh ljusparty är så kuuul., jag ska ha i januari i slutet där : ) du får mer än gärna komma =P.. alltid kul & ses, ja om du kan förståss.. heh..

magen är bättre nu, som tur är, hatar verklighen att ha ont i magen.. usch.. PUsssis!

2008-12-29 @ 12:11:50
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: linda

Tack så mycket är allt bra med er??? kram

2008-12-30 @ 10:18:34
URL: http://lindasyren.blogg.se/
Postat av: beetty

fick du min kommentar om mitt ljusparty? :) de kanske inte kom fram? allt jag skrev? hmm.. hii,h opaps ni har de bra iaf & att plutten mår bra. Pussi & kram

2008-12-30 @ 11:22:10
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: beetty

aah jag trodde inte de kom fram : )..ja iblnad har man inte alltid tid att svara, i know :P..

hehe.. Ja hoppas ni kan komma, det är en söndag, lagomt till löning också ; ).. haha.. jag älskar också ljus, tänder varke kväll & gott när de luktar mumsa också :P.. ja han är att en liten käring :P.. så hoppas verkligen ni kan ta er hit då. Klockan sex på kvällen är det. aah vet, usch vill inte att de ska ta slut, hehe jag har också g¨ått up men bara ett kilo som jag vet, ska iaf ner fem kilo till så vågen står på 58 somnär jag vägde in mig hos BM :P.. Pussis!

2008-12-30 @ 12:20:18
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: linda

hej vad jobbigt jo jag vet hur det är neah vaknar mellan 11 och 2 varje natt och är vaken ett ex antal timmar så sova det vet jag inte vad det är hehe nej vi ska antagligne till min moster och fira

puss

2008-12-30 @ 14:46:31
URL: http://lindasyren.blogg.se/
Postat av: linda

vad skönt hur går det med vovven förretsen vad hette hon ??? kram

2008-12-30 @ 20:14:49
URL: http://lindasyren.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken gullig kille liam är på bilden. =)

hoppas de är brsa med er. =)

2008-12-30 @ 20:40:51
URL: http://cutetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0