Willys

Usch min stackars plutt är sjuk, har feber o grejjer.. I förmiddas låg den på  38, 2 o nu i kväll 38,9.. Han är så mammig, har legat i min famn stort sett hela kvällen, varje gång jag har lagt ner honom då han somnat så har han vaknat, så har försökt o natta han i ca 5 timmar.. Ärligt talat så var det inte långt ifrån att gråten kom, för fy hur påfrestande det är, och hos timmy skrek han bara.. Så allt ja skulle ha gjort ikväll får ja göra nu i stället.. Så har egentligen inte tid med bloggande, men tar mej tid endå.. + att han har krånglat lika mycket inatt, är så jäkla kämpigt när det blir så här :( Hoppas allt vänder snart o prinsen blir bättre. får se hur länge han sover nu innan han vaknar igen.. Hela natten hoppas ja på, iaf till kl 05:00 för då ska vi upp.. Ska stå utanför Willys kl sju när dom öppnar för ja ska vara först, orka storhandla mitt på dan med massa folk, nee då handlar ja hellre med pensionerna ;) haha, för mat måste vi ha... MAT MAT MAT.. angelica <3 Mat

Sen skulle vi vart på bvc imöra, men eftersom lilleman är sjuk så blir det på tisda i stället, så inga sprutor lr vägning imöra :(
Men tror iofs att febern är borta tills imöra, men för o vara på den säkra sidan ändra vi tid.. Sen i morgon eftermidda ska vi på kalas, skojj.. Sen ska vi tillbaka till karlstad o sova där.. Lörda ska ja shoppa julklappar :D Hihi

Ne fan ta o fixa det som ska fixas o sen hoppa i den ny bäddade sängen ;)

Kort sammanfattning

Freda: storhandla, kalas, karlstad
Lörda: flytta, julhandla, åka hem
Sönda: nora på julmidda hos Timmy goaste Farmor :D

aa så kommer nog en update på sönda kväll.. Ha det gött byeeeeee

Kommentarer
Postat av: Anonym

Konstigt nog är jag inte nervös alls:) bara gladare för varje dag som går.. Är så himla nyfiken på hur allt kommer vara! :)

2008-12-19 @ 01:16:22
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0