trött tröttare tröttast

aaa fy fan va trött jag e.. jefla trök väder oxå...   :(

Har börjat skolan nu iaf, men ska avsluta komvux här i gbg, o hoppa in i kr-hamn i stället, eftersom vi snart ska flytta.. Gudars va skojj..

Idag har jag inte gjort nånting, skulle vart i skolan men fan tröttheten tog över mitt försånd så idag har jag inte vart där.. fy fy...

ska snart ner till affären o köpa godis för de giller ju jag, inte ätit på länge nu juh..

vill ha bebis mage nu juh, o inte nån tjockismage bara ;P men men den kommer la snart den oxå.. hihi

Usch vill gå på ultraljud nu juh, men de e ju långt kvar :( vill se ju så krabaten har de bra där inne...

nee men nu ska jag dra mej men ha de så bra.. tjooohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0