Var ett tag sen man skrev

image1

Yesyes förra helgen var man ut med älsklingen, käka o så sen var vi på nån liten mysig pub :) Jag var nykter men hade lika skojj för det..  på söndan åkte vi till syrran o hälsa på :) måndan åkte vi till degerfors sov där en natt hos svärfar :) trevligt.. Tisdan gjorde vi inte så mycket, åkte till kr-hamn iaf..

onsdag åkte vi till syrran igen o stannade där tills igår :)  var trevligt i helgen :) ALLA var glada hihi tycker jag var underbart o hoppas de håller i sej :) älskar er fam skoglund <3

Nu har jag ringt o beställt sängen oxå, kommer den 19/2 o så ska vi köpa ny tv o soffa den 1/3 ;D nice nice

nu ska jag göra makaroner o korv göttans.. men ha de så braaaaaaaaaaaaaaaaa... bye bye

Kommentarer
Postat av: Sara

mysig helg ju :D du måste säga till när du kommer hit nästa gång ju hihi

2008-01-29 @ 13:00:28
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0