Gokväll gott folk

Mmm nu är kl 23:04 o jag e piss trött, vart en lååång dag idag men endå har den gått ganska snabbt.. :S haha.. Börja med att ja o liam var ute o gick lite i förmiddags o dela ut lite inbjudningskort till dopet :) Sen gick vi hem och ivänta pappa timmy, när han kom hem så stack ja ner till stan för att träffa emelie, hon köpte ut åt mej på bolaget då jag själv inte har nått giltligt leg ( måste dock fixa ett nu snart som ja sagt sen januari ) haha.. Sen drog ja hem, fixa timmys dator, sen ringde pappa o sa att vi kunde ta bilen till karlstad så då åkte vi o handla.. :) alltid skojj o handla hem massa mat, så nu ikväll har ja stått o gjort en kyckling gryta o fan va gött det vart, åt så nu mår ja illa som fan :/ Tur att man snart ska lägga sej o sova..

Igår ringde pappa när han kom hem. han berätta då att han öppnat ett sparkonto till Liam utan att vi visste nått, så nu kommer han sätta in pengar där varje månad, + att han fick med en spargris därifrån som vi la ner 140 kr i bara kronor & 50-öringar som han hade sparat :) så snäll morfar Liam har <3<3 Vi ska oxå öppna ett nu, timmy har fått sitt beslut från f-kassan och det gick i genom :) Fy fan va gött.. NU hoppas jag det är som timmy säger, om han nu lyssnade riktigt ordentligt för sånna fall kommer ja bli sååå glad.. Längtar till nästa vecka verkligen :D Jag o sara har ju sånna killar som bara lyssnar med ena örat o låter det gå ut lika fort ur det andra.. HAHAHA... Men vi älskar dom ju lika mycket för det..

Imöra ska ja upp o tvätta kl sju på möran o sen blir det att följa med syrran o handla, ska nog färga håret oxå.. Sen bär det av till soliga karlstad för att gå på hockey.. ofan va skojj jag ska ha... Yeah dude i rock ;)

Ne fan hade massa ja skulle skriva förut men nu står det still.... Så då är det lika bra o sluta o gå o sova istället.

Natti natti på er allihopa...



 Älskar min underbara familj :) Ser fram i mot den dagen då jag blir en sundström:are ;)


Kommentarer
Postat av: Thesson

Nog är jag glad att jag har mitt på det torra.Synd om Lea när dom håller på som dom gör :(

Hörda att han va ho Jessica i helgen. Inte för att vara elak men jag hoppas sofie får upp ögonen så hon lämnar honom. Vill ju att barna ska växa upp lyckliga utan en nervös morsa.



Kramen

2008-09-28 @ 14:27:42
URL: http://thesson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vi hyr den från kbab i karlstad :)

2008-09-30 @ 00:07:29
URL: http://greizer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nää ni är bara för söta ni tre.

Hoppas att allt är bra med er?

här är det bara bra.

Hur går det med allt?

Puss å kram Tess med fam.

2008-09-30 @ 16:39:54
URL: http://cutetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0