Pengar

Usch jag hatar verkligen pengar :( Fy fan att man aldrig kan ha kvar pengar nån månad så man kan göra nått skojj, eller handla nya kläder lr vad som helst.. Spyr på skiten snart.. Är det inte det ena som ska betalas så är det de andra :/ Fick en del saker denna månad som jag inte räknat med att få.. Men men det är viktiga saker som rör Liam så det är ett måste att betala det.. Han går endå före mej o timmy..

hade ju en del planer denna månad, t.ex köpa saker till hemmet så som tavlor,hyllor m.m o så skulle vi ut o bowla med Sara o Jimmy men det finns det ju inte pengar till, så får se om man kanske kan hitta på nått annat med dom?? men vad vet ja inte, har ju barnvakt iaf.. så vi får väll diskutera o se.. Tråkit värre är det iaf.. :(

Ne nu ska ja betala in räkningarna o bara se hur pengarna försvinner.. Snyft snyft....

Ha en fortsatt bra eftermiddag allesammans..

Kommentarer
Postat av: Beetty

Tjeeena =)..

ja håller med dig med pengar, usch för det, om man kunde vinna på triss 25 lök i månaden i 25 år skulle jag sluta klaga =P haha..

meendå, hoppas han blir bättre, är de snuva/hosta? blir ju ganska påfrestande när de bara skriker med =(.. man känner sig så maktlös införsina barn. haha aah visst sover han märkligt ibland, tss =P..

jo vi mår väl okej, jag har ganska ont i huvudet idag. bläää.. Kramar.

2008-09-25 @ 10:39:46
URL: http://freshing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0