Själv dag 1

Yes idag var det timmys första dagen på sin svetsutbildning  ( fast än äre prövotid 2 veckor ) Alltså så var det min första dag hemma med Liam själv, gick bra.. Tror nog att ja ska klara detta, men kommer bli såå ovant.. Men men idag har han vart snäll faktiskt <3<3 Oså sluta timmy tidigt idag oxå, så de var skönt.. Har grejjat lite här hemma idag o så.. Igår spela vi bingolotto & innan dess var vi i degerfors o hälsa på timmys pappa o susanne fick jätte god kina mat där, o sen åkte vil hem till fam, sundström och det var trevligt som bara den :) fint hus bor dom i :D hihi

I fredas gjorde vi nog inte så mycket, slappa nog för det mesta..

Lördag var vi nere hos pappa, Timmy, Jimmy & Micke hjälpte pappa att montera en bokhylla som tog 6 hela timmar, usch vart många svordommar under dom timmarna.. haha.. Skönt för pappa som inte ens var hemma :p Var hur trött som helst den dagen iaf.. :( Skulle vart ner till tjejerna för vi skulle ha ätit tacos, men ja var för trött :( Men får ta de en annan dag om dom vill?? Verkar ju nästa lite surt pga att ja inte kom.. tråkigt nog :( ( OCH det var inte för att ja inte fick för timmy, det var för att jag var TRÖTT)

Jag lovar er, den dagen ni får ett eget barn så kommer ni förstå mej.. Ja kan inte styra hur Liam sover,äter,skiter... Bara för att han brukar sova  hela nätter behöver ju inte det betyda att han gör det varje natt, men oftast sover han hela nätter men ibland inte.. Sånt man får leva med..

Ne nu fick ja säga de jag ville, fast i bloggen då.. hehe... skönt o skriva av sej lite.. :)

Nu ska jag o min goaste älskling kolla på Prison Break :) sen sova.. ha de så bra..

Älskar min goaste pöjker Liam & Timmy <3<3

Och tack Jimmy & Sara för affärerna vi gjort :) Är sketa nöjda ;D Hihi idag kom ventilationsgubben igen, de tyckte jag o sara var skojj.. yeah

Kommentarer
Postat av: michellesmamma<3

Hmm de sak ju inte behöva vara sura miner för att du inte kan komma till vissa saker :S alltså har man barn kan allt ändras i sista stund, de kan bli sjuka,de kan hända nått annat med dem som göra tt man inte kan gå öven om sakerna är bestämda.. Så är det att ha barn och folket runt omkring får acceptera hur läget är liksom..Man kan inte styra sitt barns tider heller, och ens barn går först =)



Hehe ja tack själva :D oo jaa ventilations gubbe haha

2008-09-23 @ 09:51:26
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0