Gäsp

Aa shit vad trött jag är då! Liam vakna en halv timme innan klockan skulle ringa, så närmnare bestämst så var det bara för mej att kliva upp kl 05:20 & göra välling & mata han! Inte direkt nån större ide att somna om för då skulle ja nog bara bli tröttare än vad ja redan är.. Men när vi väll ska gå upp, gissa vem som sover då om inte Liam!! Han sover för fulla muggar där inne, kan faktiskt säga att jag är måttligt avendsjuk.. Men ska snart gå in o väcka mitt lilla hjärta, så han får lite kläder på sej & lite frukost innan vi ska åka & vara barnvakt!

Hm har ett litet dilemma oxå! Vart ska Liam vara på lörda? Nånting jag får ta en riktig funderare på! För då ni, händer det grejjor ;)

Sitter här o väntar på att Timmy snart ska komma hem så jag får nån att äta frukost med, är skit hungrig fan! Usch var att lite kallt ute nu på morgonen så får bli lite te till frukost & så en god ostsmörgås..

Och inte har det kommit nå mer tutte från Liams mun heller! Bara massa låtsashosta och sen skratt !! haha han är så söt min lill prins. <3

Ne nu orkar ja fan inte skriva mer, för känner att jag e egentligen inte har nått att skriva om!

ha en bra dag.. Byeeeeee




Kommentarer
Postat av: Madde

God morgon!



Vilket gulligt kort. Nää vem skall ni vara barnvakt åt idag då? Och nu gjorde du mig nyfiken angående lördagen, vad e de ni skall hitta på för skojsigt. Javisst e de typiskt när man väl är vaken och inte kan somna om hahah..



ha en bra dag/ Madde

2009-04-02 @ 07:57:52
URL: http://missmadeleine.blogg.se/
Postat av: Lisa

Dagen igår var väl helt okej... Din?!



Kram!

2009-04-02 @ 09:04:22
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mmm helt underbart när dom små gör såna framsteg. :D Man blir så GLAD! Svårt att själv hålla sig för skratt när hon skrattar även om JAG inte tycker de hon skrattar åt är kul ;)

2009-04-02 @ 11:24:06
Postat av: Malin-Hockeyfruga

det blev deee..woohooo!! blev morgonkaffe på altanen!! :) LYCKA!! ååh..nyfiken ja blir..va händer på lördag?? ;P kram

2009-04-02 @ 12:13:52
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jo det verkar vara härligt väder ute. =0)



Hoppas du får en bra dag. Kram!

2009-04-02 @ 14:24:17
URL: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0