Morrn morrn

Japp nu sitter jag här med kaffe & njuter av den tidigt morgonen ;) Jag var utvilad i morse när ja vakna, så när liam vakna så var det ingen match att gå upp :) Sånt är härligt.. Och han sov hela natten i sin egen säng.. Underbart :D

Annars då, i fredas var familjen ner på stan :) Träffa Sara & Michelle, glassa i solen & gjorde lite ärenden, var även på öppna förskolan en stund :) Sen gick vi hem till Fam Boberg, var där tills pappa kom o hämta oss.. Åkte då hem, kirra mat o så... Sen vart det att slappa o ha de gött ! tog ett nån cider o bara mådde, dock tog det 4 timmar att få i mej en aquatini, haha men gott vare iaf :D Rasmus kom vid nio för han skulle sova här :)

lörda: så stack grabbrna ut o spela fotboll så jag kunde börja städa lite, men det vart mest bara att plocka undan & så.. Sen kom svärmor & co, vi gick ut o satte oss :) Tog nån cider i solen o bara mådde gött, sen bar det ner till pappa där vi skulle grilla , sagt som gjort & det smaka wunderfult :D Men efter maten vart jag aptrött o gick hem för att lägga Liam, men la mej själv oxå. men inte kunde jag sova eftersom jag visste att katten hade smete ut & så vänta ja ju på när de andra fylleristerna skulle komma hem.. Kl 02:00 ca hade alla gått o lagt sej, men då vakna liam & hade magknip.. :( han skrek väll näst intill konstant till kl var 05:30, då somna han & sen gjorde han morgon vid 07:15.. Såå då var jag mer än aptrött kan ja lova er... han sov några timmar på dan, o jag låg bänkad vid tv:n lr satt här.. Jag o timmy tog även ett städryck så nu är det rent o fint här (nästan) ska snart skura golven, sen är det klart :D Orka inte laga nån mat igår heller så det vart pizza :D
Mot kvällen kom Camilla ut, så vi spela bingolotto & myste med chips & cola :D Men jag vann ju inget som vanligt :(

Sen vid 22:00 gick jag o la mej, men var sååå övertrött så var lite kämpigt att somna, men till sist gjorde jag nog det :D

Idag vette tusan vad som sker, ska som sagt skura golven, & betala räkningar, ta disken.. Sen får det nog bli en promenad i det fina vädret & så ska nog Liam få gunga lite oxå.. :D

Idag är det ju timmys första dag på sin arbetsprövning & alltså min första dag hemma själv med Liam.. har vart själv en vecka tidigare men inget mer.. Så aaa lite ovant är det, men endå såå SKÖNT :) Vi behöver komma från varann lite.. än så länge så saknar jag honom inte ;) haha.. <3<3

Ne nu ska jag ta liam, han står här i sin gåstol o lutar huvudet mot mitt ben så tror nog han är lite trött :) Min gosenos <3<3

Ha en underbar dag allesammans :) Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee





Kommentarer
Postat av: Sandrah

jättefina bilder

2009-04-28 @ 10:08:33
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0