Man kanske skulle uppdatera lite :)

Fast egentligen ska jag packa & inte sitta här, men jag har ingen lust o packa.. Vet ju inte vart jag ska börja & eftersom jag inte ens vill flytta så minskar ju det lusten för o packa!! Men iaf så har vi hämtat nyckel till den nya lyan så jag o liam ska ta en promenad ner dit sen för o se hur det ser ut & om det verkar mkt skitigt eftersom jag erbjöd mej ta städningen så vi kunde få nycklarna tidigare!! Fick höra av den förra hyresgästen att jag fick besök i tisdas morse av 2-3 fulla gubbar i 40 års åldern som hade frågat efter mej, en av dom hade vart otrevlig & när dom gick snodde de med sej 2 cyklar från källaren.. Tycker hela grejjen är skit skum för känner inga gubbar i 40 års åldern som brukar vara full en tisdas morgon, och dom som vet att vi ska flytta vet ju gott o väl att vi ej har flyttat än så dessa människor måste ju kollat upp mej på eniro & hittat den nya adressen eftersom jag står på den redan...
Detta gör det verkligen inte roligare att flytta, man kan ju undra i vilket syfte dom kom & det jag undrar mest är vilka dom är! :S USCH!!

Jaja nog om det.. I tisdas var vi på inskolnings samtal på dagiset, det gick jätte bra & tror detta kommer bli hur bra som helst.. Jätte trevlig personal, trevlig miljö att vistas i, egen kock har dom :) Ah allt var super, så hoppas den känslan kommer kvarstå!! Måndag börjar vi första inskolningsdagen! :D Spännande!

Igår kom de en o besikta lägenheten, fanns inget o klaga på direkt förutom att vi kanske skulle få dra på en tapet där vi haft en hylla men den tapeten har vi här hemma så kostar oss inget som tur är :) Efter det gick jag & liam ner på stan & mötte tjejerna, vart en lunch & promenad till maxi & lite ärenden! Efter timmy slutat kom han bort han med så vi fika o fira Jimmy eftersom han fyllt, dock fick han ingen present :( Men men hoppas han överlever!! Tog en vända på stan igen innan vi for hem.. Väl hemma var de dom vanliga sysslorna, bad & nattning sen bara slappa! :D

Annars då ? Händer la inget speciellt, ska väll snart åka upp till Gävle för att hjälpa mamma efter operationen.. Hoppas verkligen den kommer gå bra! Vet dock inte än när hon får tid för den, men så snart som möjligt & den kommer äga rum i uppsala så får se om man åker med dit oxå medans hon ligger där! Mamsen då :( <3<3

Nee fan göra lite nytta kanske, eller ska man dricka lite kaffe först må tro? Ah det märks!!

Och just ja, får ju inte glömma bort att berätta att Liam nu mer går HELT själv, nästan hela tiden oxå.. fast ibland tappar han balansen oxå, o då kryper han lite.. men han går iaf själv.. mammas duktiga pojke! :D <3




så kan man ju oxå sova :)

Kommentarer
Postat av: elle

Usch lät inge kul de där med gubbarna =(



Vad roligt att han går själv :) det går fort. Det gick bra att lämna blodprov.



Ska bli kul att börja studera:)

2009-08-13 @ 12:21:45
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/
Postat av: Kicki

Det är inte nån du känner då som va och knackade på? Lite läskit ju. Hoppas de blir bra när ni väl har flyttat! får jag fråga varför ni ska flytta om du ändå inte vill? :)



ja de va skönt att få sova hela natten :) hoppas han fortsätter med bra nätter nu.



Hoppas ni får en bra dag! Kram

2009-08-13 @ 12:27:36
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: marie

vad härligt att de gått så bra på inskolninge:)

vad är det för slags operation om mna får fråga?

2009-08-13 @ 13:34:54
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: elle

Jo det är skönt att sova, förstår om du behöver det som har en grabb som leker :) jag skulle bli helt slut.



Ha en bra dag du med :) kram

2009-08-13 @ 14:07:23
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

ååå vad roligt! :D Då fär man hoppas att det blir något snart :)

Ja det gjorde jag, det vart akut. Hon hade lagt sej konstigt efter ett dygn i värkar. Busunge! haha

Du då? kram

2009-08-13 @ 17:26:39
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Kicki

ah jo de är sant så långt tänkte jag inte :/

oj betala för vattnet. förstår att de kan bli dyrt då..

hoppas ni haft en bra dag!

Kram

2009-08-13 @ 20:36:05
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Det kändes inte så länge faktiskt, man är helt uppe i sitt. Men visst var dte jobbigt. Nej vad är det? Hon sa att det troligen skulle gå att föda vaginalt denna gång och det hoppas jag! Hon sa att om det blir kejsarsnitt denna gång får man inte föda vaginalt.. Ja jag var vaken, var du det? :)

Hur är allt med er? :) kram

2009-08-18 @ 10:42:00
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Kicki

Nää den andra tanden där uppe har inte kommit än.. fast de kanske är bra ;) han gnisslar tänder nu när han har tänder både uppe och nere. Och Roger tycker de låter jätte äckligt ;) Men hoppas att den kommer snart.

Hur går de med packningen?

Kram

2009-08-18 @ 12:08:41
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0