16/2

Jag har fått en del utmaningar! Men som det känns just nu så orkar jag inte göra nån ^^ Kanske gör det längre fram!!!

Nyss inkommen från en promenad med Paxie, så nu snart ska det käkas frukost :) gottt gottt
Har planer på att sluta röka oxå, skulle ju vara rätt gött o slippa det där!! Igår rökte jag inte mer än 2 bloss, kanske för att jag mådde som jag gjorde! Men ska försöka stå i mot idag & alla andra dagar!! Uppdaterar senare om hur det går!

Idag blir min prins 7 månader, bilder & en längre uppdatering kommer senare lr ikväll!!

ha en bra dag.. byeeee



Kommentarer
Postat av: Thesson

Du klarar det tjejen. Jag har vart rökfri sen i augusti eller jag har feströkt en gång =)



Lycka till



Kramen

2009-02-16 @ 13:15:34
Postat av: Lisa

Jasså okej, drack du i helgen eller?! Jo, det var bättre låtar överlag i helgens melodifestival-deltävling. Lili & Susie, Måns Zelmerlöw, Amy Diamond och H.E.A.T. var bäst. =0P



Lycka till med att sluta röka. Du klarar det. ;0)



Kram!

2009-02-16 @ 13:27:22
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jo med mig är det också bara bra :) hur går det med vovven då? Kram

2009-02-16 @ 14:32:32
URL: http://greizer.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hoppas du klarar av det!

Jag slutade röka när jag blev gravid. Var inga som helst problem men efter förlossning kom suget tillbaka men jag lyckades stå emot!



Bara att kämpa på!



Grattis till sötnosen Liam också ;)



Ha d

2009-02-16 @ 18:15:06
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0