Bättre!

Ja idag är det bättre, har vart lite små grinig vissa stunder bara... Men det har gått över rätt snabbt :) Tur att han står ut med mej o mitt eviga gnäll & tjat.. haha *puss på söt*

Idag har jag tvättat världens tvätt, dock bara sängkläder.. Blir så mycket när man har haft sovgäster + sina egna sängkläder.. Men nu är det gjort iaf..

Oså har vi möblerat om sovrummet IGEN, men det var den sista gången! Nu får det vara så här....
Annars har dagen inte erbjudit så mycket mer, förutom att svärfar o susanne var här på fika :) Skojj!! Liam blir så glad när det kommer folk... Och även paxie..
På tal om paxie, så förut när vi var ut o gick så ramla jag.. Haha framlänges dessutom, så hamna på alla 4:a ;) Men kändes som ja inte han ramla innan ja stod upp igen.. ställde mej upp o börja gå som ingenting, eftersom jag hade en efter mej oxå.. Shit va ja skämdes!! Men det var snorhalt ute fy fan..

Nu snart ska ja kolla lite på tv, sen läsa lite.. Grannen har fest så det står härliga till, vissa hörs mer än andra.. Men han knacka på förut o sa till att vi skulle säga till om det blev för högt.. Men vi är inte dom som är dom, han klaga inte när vi hade fest o då klagar ju självklart inte vi heller!! Om man är riktigt schysst kanske man har chans att få komma på grillparty till sommarn ;) Hahaha skulle ju inte var nå fel.. höhö

O igår fick vi papper om att vårt badrum ska bli nyrenoverat.. Trodde det redan var det, men ack va fel jag hade :) Hoho
så igår var vi iväg o valde ny matta till badrummet ;D Sen när renoveringen är klar, blir det att köpa nytt draperi o lite små blaha grejer.. Ska bli så fint sååå!

Imöra blir det träning, sen långpromenad.. O sen ska jag o Camilla bara götta oss här hemma för timmy ska iväg o dricka öl o bli odräglig.. haha nee da så illa får vi väll hoppas att det inte blir..eller hur Robert? :P

Sov gött.. byeeeee

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja jag hade ju också så förut ett tag, men det verkar som mitt namn och bloggadress får stå kvar nu... Du får göra som jag fick göra, skriva i namn och adress EFTER att du skrivit kommentaren, och skicka det direkt, så att det inte hinner försvinna igen...



Mjo, dagen var väl helt okej. Såg film nyss med sambon och nu blir det sova. Du då, haft en bra dag?



Kram!

2009-02-07 @ 00:16:10
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Lisa

Okej, hoppas träningen och promenaden går bra. Vad ska du träna?!



Kul att få nyrenoverat i badrummet... =0)

2009-02-07 @ 10:47:20
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, jag glömde ju svara på din fråga om vad jag ska göra idag... =0P



På dagen så ska kanske jag och sambon gå till Ö.B. Får se, då han sällan brukar vilja, men han sa själv igår att han kanske skulle till Ö.B. Aja, får se hur et utvecklar sig, haha.

Sen ikv ska jag se Melodifestivalen såklart. =0D

2009-02-07 @ 10:55:34
URL: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0