Dagen

Jaopp idag kom Robban förbi & hälsa på, sen gick vi tillsammans hem till han & Linn för jag skulle hämta cigg *tack*
Efter det mötte jag upp Linda & vi mötte upp Jenny.. Gick o fika på gröna lyktan, mysigt o gött :) Jag käka räksallad o en negerboll :) Göttt mos!! Sen tog vi en vända över stan, kolla lite här o där! Sen drog jag & Liam hem igen!! Här hemma hände det inte så mycket, har suttit här, busat med Liam, kolla andra avenyn & sen börja kolla på en film som jag ska se klart i morgon!!

På torsdag blir det att dra över o hämta barnvagen förhoppningsvis :) Saknar den nu, men jag är väldigt nöjd med den vi fick låna oxå.. Och på freda ska jag & madde & leon till Kga :) Får se om jag tar med Liam eller om han får stanna hemma med Timmy!!

Ne fan nu är jag på tok för trött att sitta här.. Byeee

& rökningen går la bra, har minskat ner rätt bra, så inom en snar är ja förhoppningsvis rökfri ;)

 
Jenny                      &    Linda




Jag & Liam, försöker mata honom men han är mer intresserad av att få vara med på kort ;) Sötbollen då!!!




Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, bra? njae de vet ja inte.. en på engelska som jag vägrar öppna & sen två på svenska, en som man inte förstår något i & en som är ok ;P Skulle vara roligare att läsa om man inte var tvingad & om man såg någon anledning till det :) hehe kram

2009-02-18 @ 01:49:42
URL: http://greizer.blogg.se/
Postat av: Erika - Vardagslivet som småbarns mamma!

Söööt lillkille du har :) Gammal är han nu? Vi har en son som blir 8mån till måndagen. :)



Take Care!

2009-02-18 @ 05:00:56
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: saramichellesmamma<3

haha han hatar verkligen o ligga på magen haha så sööt. Men han kanske börjar hasa sej fram pä rumpan istället haha eller så drar han iväg o går ;)

Ja usch de är massa varsel,så de är ju inga bra tider o söka jobb i direkt :(

aa de är skönt hon fick dagis blir 3tim dag tills man fått jobb hehe :P ja sätt dej o säk nu om ni sak ha nån,fan va barn de står på kö :O dom ringde mej typ nån vecka innan ja fick plattsen o frågade om ja verkligen behövde platsen dom sållade ut noga till dem som egentligen inte behövde osv :S

Aa vi trivs kanon :) trivdes jätte bra ute på strand med men detta är toppen slippa bussen bara kunna gå liksom hehe röra på dö fläsket ;D

Har ni vart nått på öppna förskolan då?

2009-02-18 @ 07:45:52
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kul med hockey. Ja det blir säkert lite kämpigt, men har du gett dig den på att klara det, så gör du det också.



Haha, jag är fortfarande kvar hos min kompis i V-ås. 'asg' Men jag MÅSTE åka hem idag, har saker jag verkligen måste fixa. Har varit i V-ås sen i fredags, haha. =0P



Kram!

2009-02-18 @ 09:28:09
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: robban ju

det var trevligt att träffa er igår

2009-02-18 @ 10:31:42
URL: http://robbanäger.com
Postat av: Jessica

Jo ja hoppas att ja gör det :) Jimmy har varit arbetslös sen i dec, så han går hemma om dagarna.. Förhoppningsvis får han jobb här om någon månad :) Jobbar Timmy, eller är han också hemma? Kram

2009-02-18 @ 12:32:31
URL: http://greizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0