!!!!!!

Har inte så mycket att skriva idag, vart ingen träning idag iaf :( tråkigt värre det.. Men på lörda ska vi ner o träna, får köra dubbelt upp då :D

Har haft en riktig deppdag idag, vart sur o tvär på timmy, fast jag försöker vara gullig & trevlig mot honom så går de inte.. Men känns så jälva pissigt när allt ska vara såå hopplöst :( fan jag måste styra upp detta snarast.. Orkar inte ha de så här längre ;( jaja en vacker dag kommer det gå till det bättre med allt :D Jag har ju det som betyder mest i hela världen iaf & de är Liam :D <3<3

Men vi har vart ute på långpromenad idag, sen har jag o liam haft möss/hatt parad. finns bilder på bilddagboken :D
Han är ju bara för söt min gosse.. sen har vi kollat på du är vad du äter, & lyxfällan, andra avenyn eftersom vi missa det i tisdas & har ej haft tid förens nu att kolla på det..
Har badat med sötbollen o så oxå, MYS <3

Ne nu ska ja fan gå o dra täcket över huvudet o drömma mej bort lite.. på återseende!!!



              
Lite morgon mys <3<3                     Kärlek <3<3

Kommentarer
Postat av: Elin~Mamma till Thea

Jaa men de låter väl som en bra helg :)

Haha, jooo med Thea är det bara bra.. Hon är så trött bara!! Hon äter vid 23 på kvällen, sen vaknar hon runt 06 och äter igen sen sover hon vidare..

Så jag har just fått väcka henne!! Att hon orkar sova så länge! :) Känns trist att väcka henne på morron men jag kan ju inte sitta hemma hela dagarna för att låta henne sova! Hon måste ju äta frukost också! Kram

2009-02-06 @ 10:49:04
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sov säkert okej, men hade svårt att komma upp idag, kändes som något kört över mitt huvud typ. Tog lång tid innan jag fick upp ögonen, fy. :S



Hoppas du sov bra och var mer utvilad än jag...



Hitta på idag då?!



Kram!

2009-02-06 @ 10:58:16
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: beetty

du blir nog snart snäll igen baby =)..

Jag har också mina dagar jag bara GNÄLLER fast jag inte har ngt att glänna på, stcakrs våra karlar ;).. hehe. men de är ju ihop med oss så de måste ju älska oss lite.



ja pengar har ju en tendens att vara jobbigt ibland, om vi har dåligt så ska de inte gå ut över förhållandet iaf. Men vi prioriterar viktigt först & har ganska bra ställt ändå nu :).. Ligger inte back längre & har fått över för att spara o diverse. så det är skit gött. Så vi funderar på att åka, men jag tror vi ska spara så mkt de går till brölloppet :)..



man får göra de bästa utav situationen, Jimmy brukar ignonera mig om jag är sur & de är bra :) allt går att lösa =)



Ja vpren är härlig, vill med!Men nu får vi stå ut med snön ett tag till, tur tiden går fort ibland ändå va?! ;)



Ha en bra helg gumman <3 Pussar!



Vad är de för träning du kör?

2009-02-06 @ 14:21:03
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ha det så trevligt med allt tvättande, promenader och annat... =0)



Kul att du gissade, svaret kommer på söndag. ;0)



Jag ska lägga mig i badet nu, är skitig, haha. Senare vet jag inte vad jag ska hitta på.



Kram!

2009-02-06 @ 15:12:09
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Karin

Han kanske har kommit in i nån period då han drömmer mycket också? Kan ni inte vakna då och vara helt otröstliga?

Det är jobbigt när de vaknar på nätterna och är så ledsna.

Vi ska till mina föräldrar i Björneborg imorgon. Annars är helgen helt händelse-lös :) Själva då? Vart tränar du nån stans ?

2009-02-06 @ 16:40:57
URL: http://www.nogg.se/KarinKarlsson
Postat av: Elin

Jaa precis, jag är verkligen glad att hon sover så bra :) Går jag upp tidigt på morron så hinner jag ju äta & plocka hemma i lugn & ro innan hon vaknar! Finns ju ingen som gör sånt åt mig liksom ;) kram

2009-02-06 @ 21:56:48
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Veronica

Det är jobbigt när man har såna perioder. Jag själv brukar aldrig ha såna perioder men jag vet en annan i mitt hushåll som har väldigt dåliga dagar ibland. Men det går över :D

2009-02-06 @ 22:21:11
URL: http://flickan1985.blogg.se/
Postat av: malin

ååh vilken charmig unge!!

2009-02-08 @ 10:51:53
URL: http://gabbymothin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0