Fått en ny design ;)

Ja visst fasiken vart det fint :D Tack vare Emma :) thanks!!

Vart ska jag börja?

Sönda: Åkte till slottsbron & hälsa på Anti & Eva, med barn!! Lydia har ju fyllt ett år REDAN!! Shiiit säger ja, tiden går äckligt fort!! Sen efter det storhandla vi, sen hem till Sara & jimmy & MIchelle på kaffe :D Trevlig värre.. Tack!!

Månda: Liam bada, käka frukost, drog ner till öppna, var där en stund men vart så stojjigt o stimmigt så vi drog o fika på pause i stället :) Satt o prata o hade det trevligt.. Det var ja,liam, sara,michelle, marie, neo :D Tack för idag!!
När ja kom hem fick ja magsjuka, så det stod FAN till.. Spydde som en gris o sket som en gris, SAMTIDIGT!! Fatta vilket helvete jag har haft det.... Ne usch mår bara illa av tanken, nu pluppar det upp bilder i huvudet på mej hur ja såg ut oxå.. så nog om detta!! Men en sak, önskar inte ens min värsta fiende detta :(

Tisda: Alla 3 är sjuka :(

Onsda: Jag & Timmy är friska.. woohoo, vi har städat & tagit hand om vår magsjuke son, som vägrar äta lr dricka :( Men har fått i han lite iaf.. usch så hemskt när barn ska bli sjuka :( & vill ju inte att han ska gå ner i vikt heller eftersom han väger så lite min lille plutt :( Hoppas på en bättre dag i morgon... men vart mycket piggare efter bad iaf!!
O så satt han o lekte med timmy förut o så kom jag o fråga om han skulle komma upp & då sträckte han upp armarna <3<3 Åh då smälte jag, min goaste finaste pojk... <3<3

Ne nu ska jag nog gå o göra natten!! Hoppas på att ja får ett sms imorgon där det står : Nu är vi föräldrar han föddes den o den tiden & vägde sioså ;) Men det är nån som är väldigt envis oxå !! Så vi får se....... hihihi

Godnatt

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0