Försoning lr va heter det ?? ;)

Haha eftersom jag är så fantasilös så fick jag sno Saras inlägg om oss!! ;)


Ja eftersom alla vänner man har läser ens blogg och allt vet ju därav enhel del om en haha, och då vet ju säkerligen de flesta om att jag och Sara vart osams.. Därav jag skriver detta inlägg för att slippa förklara till allt och alla liksom,jag behöver bara skriva det engång :)

Vi vart ju somsagt osams hon och jag och har under en längre period inte pratat ett dugg mer än att säga ett kort Hej då vi gått förbi varandra på stan eller nått, Men de senaste dagarna har vi faktiskt skrivit lite i bloggen med varandra och vart att vi förflyttade oss till bilddagboken och slutligen msn haha =)
och vi har kommit fram till att vi faktiskt saknar varandra, och ska reda ut de som vart :) känns underbart de, för vi har faktiskt ändå haft kontakt en väldigt långtid, vi har sett varandras barn sedan dom var nyfödda mm liksom..

Alla har ju rätten att bli osams och så får man väl reda ut de om de känns att man vill det, så vi växte allt tills oss och tog tag i detta som två  vuxna ;D haha

Och ja visst de har vart mycket skitsnack från bägges håll säkerligen,och man kanske inte ska sitta och dra upp precis allt för de kanske sårar med, men ärlighet varar längst så :)
Man får ju förbi se sakerna med alla säger ju dumma saker när dom är arga så är de ju för precis alla finns ju inte en ändaste människa som bara säger bra saker om nån när dom är osams med nån :P
Jag har ju liksom haft mina vänner och ventliera mig med lika så som Sara har haft hennes :) så är det ju. Men jag tycker detta känns bra, och vi har bestämt en dag som vi ska träffas och prata hon och jag, barnen följer ju såklart med ;)

Så ja nu vet ni hur det ligger till :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja precis, har man haft mycket att stå i en tid så är det alltid skönt att bara vara hemma och inte göra så mycket. =0p



Kram!

2009-02-19 @ 22:30:10
URL: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0