Freda,lörda,sönda!!!

Yesyes fredan börja med att jag åkte ner o mötte Camilla! Gick en sväng på stan, hon klippte sej o greja lite!! När vi fixat det vi/hon skulle så gick vi o träna.. Gött vare.. Sen tog  vi en promenad hem & camilla bjöd på mat,  & sen paj som efterrätt!! Åkte upp till maxi & handla lite.. På kvällen vart vi bjudna på räkmackor hos pappa, så vi kollade på 2 filmer oxå :) Det var skit gött med räkmacka, inte allt för ofta man äter det..

Lördan börja med att vi låg länge o drog oss i sängen :) Sen mot halv ett så börja jag med maten för pappa & Sylvia skulle ju komma upp o äta, när vi hade käkat åkte vi upp till C & M, fikade lite paj som vart kvar från igår!! Sedan åkte vi hem igen, dock utan Liam :( väl hemma så duscha jag o drack en cider o lite doodleys ;) Sen drog vi iväg till karlstad & hämta svärmor , sen vidare till Löfbergs lila Arena.. haha jag o svärmor missa ju typ halva matchen eftersom jag & svärmor hängde nere i baren träffade även timmys morfar som var bra rund om föttterna oxå, timmy hade nog inte lika roligt som oss för han var ju chaufför!! Fan vilken match det var 8-1 liksom... Haha det gick för lätt för FBK!! Men dom är ju bäst, inget snack om saken liksom <3<3
När vi kom hem från hockeyn så drog ja,timmy & pappa ner till Linda & Christoffer!! Jag o Linda satt i köket o delade på en vinare o snacka massa dynga ;) haha, men fick höra att vi hade vart högljudda så de hörde typ allt vi sa ^^ Men men det bjuder ja på, tyckte vi pratade rätt tyst men det kanske vi inte gjorde.. what ever!!! Hade iaf en kalas rolig kväll :) Thanks Svärmor & Linda, ni gjorde min kväll rolig :D <3<3

Idag har jag inte mått för jävla bra kan jag säga, men som man bäddar får man ligga! Var nere hos sylvia förut o käka strömming o mos, med ketchup på ;) Mmm det är ju så jävla gött, synd bara att min aptit inte var den bästa idag :(
Annars så kom min Ängel hem förut, har lekt o myst massa idag :) Han har nu fått 2 tänder!! Min goding <3 Saknat han som bara den på morgon kvisten.. Men nu är han hemma, ligger & sover sött i sin säng nu :D <3<3

Ne nu ska jag ta mej en smörgås o sen hoppa in i duschen!! Bye bye

Älskar er timmy & liam <3<3<3

Bjuder på ett par kort här :)


Mitt hjärta         
                                   Älskar dej <3<3


Kommentarer
Postat av: Emelie

du har blivit utmanad i min blogg ;)

2009-02-15 @ 22:05:18
URL: http://niixon.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag började träna i måndags och har tränat 5 ggr denna veckan. Försöker träna varje dag men jag har både distansstudier, körkortspluggande (teoriprov 11/3) och hemma med sonen så ibland hinner man bara inte.

2009-02-15 @ 22:59:20
URL: http://magnussonarna.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du har blivit utmanad :) Hoppas allt är bra med dig! :)

2009-02-15 @ 23:27:09
URL: http://greizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0