sova,läsa,wii??

aaa åkte ner o träna förut, gick inte riktigt som jag ville då ja vart helt svimfärdig ett x antal ggr, snurra till som bara den i huvvet :(  ska nog äta lite mer innan jag tränar nästa gång.. Men körde hela passet som vanligt iaf, jag är inte den som är den!!
Sen drog vi till domus, handla lite gott till ikväll :D Sen hem, gjorde mat, duscha, lekte med Liam!! natta han, kolla på sex and the city movie för typ 5-6 gången ;) Och alltid är den lika bra :D Sen efter den drog camilla hem, o jag har nu suttit här i en timma ca & är rätt trött på det.. Så har världens beslutsångest för vad ja ska göra.. Sova vore skönt & välbehövligt, spela super mario galaxy är himlans skojj & så har vi den intressanta boken oxå som jag ej kan slita mej ifrån när ja väl börjat läsa, för fuck va bra den är :D Hm va ska ja göra tro?

Tror nog ja spelar lite wii en stund, sen gör mej klar för natten o gosar ner mej i sängen med boken & sen sova..
Får se när timmy kommer hem oxå! Och jag ber till gud att han inte andas på mej, för fy fan hur det luktar i andras munnar när de druckit alkohol & man själv är nykter.. fyy pyton...

Imöra ska jag & Liam hem till Åsa the sweetie girl!

Im sooo lonley to nigth but i have my sweet boy, but he sleeping very hard rigth now and i have my fat dog, shes fat (fet) because she is pregnent.. Shit im good on english or not?? ;) hahaha

     

And mayby timmy lock like this now??



Godnatt :D

Kommentarer
Postat av: Elin~Mamma till Thea

Jaa han kom hem natt till igår:D

HAn skulle ju egentligen inte komma hem förän i slutet på maj.. så jag vet inte vad som fick han att komma hem egentligen såpass mycke tidigare..



Men roligt att han vill träffa Thea iallafall! Väldigt oväntat, men positivt tycker jag för hennes skull!

Kram :)

2009-02-08 @ 12:09:34
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Ja verkligen ! Tråkigt när någon tar credit för något som jag har gjort :(



Vilka söta bilder ! :)



/ En tjej i storstan

2009-02-08 @ 13:59:34
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hoppas du hade trevligt när din syster var där. =0) Jag såg inte riktigt hela av melodifestivalen, för jag var, du kan ju aldrig gissa... Barnvakta åt min kompis, hahaha... ;0) Så jag var där från typ kl. 20 tills idag på e.m. när hon körde hem mig. Blir nog inget barnvaktande på ett tag nu, har varit där väldigt mkt sista 2 månaderna...



Melodifestivalen var okej, men inte så värst många jättebra låtar. Men Alcazars låt var bra och Emilias var okej.



Kram!

2009-02-08 @ 16:59:57
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Kicki

tack :) de känns bra att höra! jag har använt ammningsnapp sen han va ca 3 veckor gammal men de hjälper inte längre :/ jag smörjde med bröstvårtskräm som finns på apoteket men tyckte inte de hjälpte och pratade med de på BB om den och de sa att de oftast är bättre att smörja med de man smörjer kroppen med. Så jag använder miniderm. Kram

2009-02-08 @ 22:16:19
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0