trött trött tröttt

Trött som en gnu e jag :( 3:e natten nu som liam inte vill sova :( :( Bara krångel krångel.. Kan ha o göra med sin ögoninflammation o göra men är endå skeptisk, kan ju bara vara nån period oxå... För på dagarna är han minsann mer vild än tam, spelar ingen roll hur lite han sover så e han pigg som bara den o härjar högt o lågt!!
Jaja blir nog bättre de här :)

har inte alls bestämt mej för om jag bara ska vara hemma idag eller om det blir en tur ner till stan, är så trött så egentligen har man ingen lust till o göra nått samtidigt som man får tiden o gå lite snabbare om man gör nått!!

Men ska fixa i köket idag iaf :) Har ju shoppat lite nytt dit så blir o fixa o dona.. :D

Ne nu ska jag ta mer kaffe så man piggnar till lite.. Byeeee


Kommentarer
Postat av: jaffa

Beräknad 9 maj. =) tack så mkt.

2009-10-26 @ 09:36:13
URL: http://jaffy.blogg.se/
Postat av: sanna

jo tack bara bra. ska snart iväg och jobba!! allt bra med dej då? kram

2009-10-26 @ 11:01:35
URL: http://zannski.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Ja håller med dig! Jag tycker det är kul med lite "pojkiga" flickor. Skulle jag nån gång få en dotter skulle jag vilja klä henne lite tufft och grabbigt :)

Nja, jag har åkt på förkylning så det är väll så där. Är allt bra med dig? Har Liam sovit bättre?

2009-10-27 @ 20:01:17
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Usch, tröttheten och illamåendet är det värsta med hela graviditeten! Fast det brukar gå över relativt snabbt ändå. Mår du illa nått? Det är jätte svårt med avväjning utav välling, eller som för mig: ammningen. Sover han i egen säng? Liam sover hos oss, det har varit så bekvämt när jag ammat att ha det så. Nej, helgen blir lugn! Jag ska nog inte göra nått :) Det ska bli rikitgt gött. Ska ni hitta på nått kul?

2009-10-30 @ 11:48:32
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0