uppdatering!!

Ja jag har fått beställning på att uppdatera bloggen! så det kanske är dags??

Kan börja med Månda: kommer ej ihåg!!

tisda: åkte ner på stan, tog en fika med sara & michelle.. Sen var det begravning :( Jobbigt, men väldigt fint!!
Efter det åkte jag hem, fick besök av sara & co, spela ett asroligt spel..

Onsda: Drog till karlstad för att kolla liams blåsljud, blåsljudet var borta men hålet var kvar, hade varken blitt bättre eller sämre.. Skönt! ska tillbaka vid 4års ålder... Sen vart de en sväng till willys, sen hem o fixa med massa pappers ärenden!!

Igår: tog jag & liam oss en promenad ner till stan för att träffa Camilla, tog ett varv på stan o sen gick vi hem till henne :) fika lite o så.. hann även med o träffa sara en sväng, o även åsa :) Sen hem o göra natten med liam osv

Idag.. Promenad ner till stan, träffa sara & marie med barn inne på pause, satt där en sväng innan vi begav oss ner på stan.. Mötte upp Camilla, Jenny & lukas oxå.. Gick runt lite, sen vart det fika.. Gott.. efter det vart de att gå runt ännu mer, sen till järnvägsparken så barnen fick leka lite.. Efter de gick jag o linda & mini hjärtat till kungscafet o fika :) Väldans trevligt :) Sen gick jag o liam hem, o nu sitter jag här helt slut... Fan så mkt som ja gått dessa 2 dagar, benen är som spagetti just nu.. haha!! HAHAHA Timmy ramla på cykeln förut här hemma på gården, han hade en påse på styret som åkte in i hjulet så han flög över styret... Klantarsel ;)

Samma sak hände när ja gick ner till stan, då kom de ca 6 turkar i full fart o skriker nått på sitt språk till mej, o sen ser jag hur den ena bara flyger av cykeln o hamnar liggandes på marken medans hans kompisar bara står o asgarvar.. men sen när ja såg att de gick bra kunde man ju inte låta bli att dra på smile banden!!

Nee fan detta räcker väll??!! Imörn ska vi till karlstad & hälsa på svärmor, sen ska vi till Malmström/Boberg på tacos o massa spelande :)


Och liam trivs på sitt dagis & han har nu 12 tänder, lär sej massa nytt hela tiden!! Just nu är det väldigt populärt att peta näsan.. & idag har dom tagit dagis kort, ser fram i mot att se resultatet sen :) & jag ska börja hos en coach på manpower.. Hoppas på jobb jobb jobb nångång :D




Gick inte att lägga in nån ny bild :S Cp blogg!!!


Over and Out



Kommentarer
Postat av: MichellesMamma<3

Äntligen :D



Ja imorn blire massa gottis med taccos :D sen SPELANDE vi vinner angelica hahahaha :D:D



O så måste ja mobba klant röven som inte kan cykla hahah puss på dig

2009-09-11 @ 22:23:05
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Usch vad jobbigt! :(

Jo då med oss är allt bra! Och med er? :) kram!

2009-09-12 @ 07:04:51
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: marie

anar jag lite skadeglädje;D ??

2009-09-12 @ 17:20:12
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Linda

jaaaa va roligt att du uppdaterade =)) kram

2009-09-13 @ 17:15:10
URL: http://doodlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0