Inte min helg!

Nej det har inte vart min helg för huvudtaget denna helg.. trodde söndan kunde bli bättre än fre o lör men nej då.. Ännu en misslyckad dag!! tur jag har barnen iaf <3<3

Liam är febrig så idag ska vi ringa VC så dom får kolla hals o öron för säkerhets skull, ska endå på återbesök för o kolla öronen efter inflammationen i juni!

Vart ingen förlossningsberättelse & nått mer i detta inlägg kommer det inte bli heller.. Får se när nästa uppdatering kommer, just nu känner jag mej bara less & besviken.....

PÅ återseende!!!

Kommentarer
Postat av: Michelle&AlexandersMamma<3

tess lunch på onsdag blir bra det =)=) puss på min gumma

2010-08-23 @ 09:56:36
URL: http://saraboberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0