Åh fåret shaun!

Mm de ligger jag o min nyvakna prins o kollar på fåret shaun!! Lite morgon mys innan vi ska göra oss ordning för dagis oså =))
ska med pappa ner på stan & hjälpa han hitta ett par byxor =) Skojj.. inte varje dag man går på stan med han...
Annars ikväll blir de lugnt.. Får vad som sker!!

Imörn ska vi till karlstad o storhandla, ska även förbi Ikea & Bergvik en sväng... Sen mot kvällen kommer Sara & Jimmy på en bit mat & mys =)) Ska bli skojj!


Igår när jag kom med bussen till station så var det en kille som blitt påkörd av tåget jämt innan jag kom :(  Otäckt!! Eftersom jag vara ovetande då om vad som hänt så var jag ju såå nyfiken som jag alltid är när det kommer en bil med blå ljus ;) så försökte gå sakta sakta bortåt mot kps, men eftersom jag ej såg nått & hade sara & cilla som väntade på mej så fick jag släppa de där o gå med rask takt.. På Kps fick vi lite info & sen kom det en kille o berätta om sitt företag osv..

När vi var klara på kps så gick vi o hämta michelle, sen vidare till stan där de vart lunch... Hämtade även mina skor, såå nöjd är jag! :D fick min tunika oxå från ellos som jag beställt, o sen ska jag hämta de stora paketet därifrån.. tunikan var lite stor men men men va fan!! Den var egentligen meningen jag skulle använda efter grav, men kunde ej hålla mej o eftersom den e lite stor nu vad ska den då inte vara sen?? =(( hatar o beställa kläder, alltid nått fel.. Idag kommer även mina jeans leggings som jag vann på tradera!! Nice.... Hoppas dom sitter lite tajt nu så jag kan ha dom sen!!

Ah detta var väll allt jag orka skriva nu! Kanske uppdaterar senare.. Byeee

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ja han är verkligen hur söt som hellst. Nästan så han smälter när man ser honom. Jo då förlossningen gick väl lite upp och ner.

Mitt vatten gick klockan 8 på kvällen... Klockan tolv hade jag riktiga värkar och dom kom var 4:e minut. Ringde förlossningen och dom tyckte jag skulle komma in. Så vi klädde på oss kläder och lite sen åkte vi iväg. Vid halv tolv var vi inne på förlossningen och då var jag öppen 4 cm. Och mina värkar var mellan 2-4 minuter. Jag låg ända fram till klockan sex på morgonen med riktigt hemska värkar. Jag tog ingen smärtlindring alls då! Men vid klockan sex beslutade jag mig att ta epidural. dom lägger den och då avtar mitt värkarbete istället. Så jag får igångsättande dropp istället för att få igång värkarna. Värkarna börjar komma tillbaka vid 10 och sen tio o tolv var hjärtat fött... Men den enda smärtlindring jag tog var ju epiduralen. Men fick ju ta bort det .. Kram

2010-02-26 @ 07:51:56
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ja det var tufft men nu är han äntligen ute.. han är så vacker! kram

2010-02-26 @ 10:36:47
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: carina

Hej. Har börjat läsa din blogg. Tycker den är bra :)

Ha en bra helg. :)

2010-02-26 @ 16:14:28
URL: http://misssericsson.blogg.se/
Postat av: Martina, hobbyfotograf och mamma

låter som en mysig dag:)



kul att få hem kläder du köpt:)



sv: med oss är de bara bra:9 sj?

kram

2010-02-26 @ 21:34:14
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0