sjuk igen??

Japp i morse ville jag verkligen inte gå upp ur sängen, men kl 7 tvinga jag mej själv.. Jobbigt var det kan jag lova, snoozade fan en timma o hade kunnat gjort de 10 till.. men men plikten kalla ju!! Så gjorde mej i ordning o så medans grabben låg o sov så gött! Sen gick jag in o plocka ordning kläder till han, under tiden hann han o vakna till,  gjorde ordning honom, sen kolla han på Barntv innan de var dags o gå till dagis!! Idag var de inte sura miner när jag gick därifrån, sköönt!! Åkte vidare till skolan, satt där ett par timmar innan dagis ringer & säger att jag får hämta liam då han vart ledsen hela morgonen o inte lekt nånting alls.. och att han var röd i o runt ögonen :( vart självklart lite orolig att han blivit sjuk IGEN..

När jag kommer dit e han pipig men bli lite glad när han får se mej... Går hem o får han att sova middag, ringer diverse läkare för vill ha en ordentlig koll på grabben nu, så ordnar så jag får en remiss till barnläkarn.. Ska ringa om tid imöra!! När han vaknar, är han inte alls så dålig som dom beskrivit honom på dagis... men skönt de =)) Så Morfar har vart här o hälsat på, oså har liam bada & det bästa av allt.. han åt 1 HEL stor burk mat förut, gissa om jag vart chockad... Min älskling det.. se om han sover hela natten nu då :D:D men jag hoppas inte på för mkt!! Annars idag har vi inte gjort nånting, skulle åkt o hämtat en vagn imörn men bruden som lova hålla den sket i de o sålde den :(

Bara leta vidare... gött irriterad nu iaf :@

Imörn blir de som sagt att ringa Barnmot, sen ska grabben till dagis, sen blir de ner till brudarna tror jag om ja inte minns fel ;)

Just de, igår var jag på hockey med linda, de var skojj! =) Inte ofta vi ses lr gör nått längre.. Tack för igår!! =))

Nu ska jag återgå till brudarna på msn.. Ha de gött!! Byeee

Kommentarer
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

bra han äter han kanske hörde när du prata med doktorn haha ;) japps imorn blir de brud träff ;D

2010-02-09 @ 21:24:55
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Ett mirakel på väg

Har hjärtproblem i släkten o barnmorskan rekommenderade att göra detta så.. Hoppas du får höra hjärt ljuden :)

2010-02-10 @ 09:17:22
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0