Sjuker....

Har en lite plutt som ligger brevid mej & är sjuker =( Får hoppas han snart blir frisk, men ska vara glad att det inte är magsjuka iaf =)

Och idag är det 3e dagen jag e rökfri!! DUKTIGA JAG!!

gick även in i v20 igår 19+0!! Egentligen skulle det vart 20+0 men men, bara o ta de som det är o hoppas han vill ut tidigare endå ^^

Nu ska jag roa liam lite, helst vill jag att vi ska sova då jag vet att båda behöver det... men han tkr inte som mor sin så får hållas fram till lunch <3

OM han somnar sen så ska jag lägga in lite bilder... :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas han tar och kryar på sig.. Ja tyvärr så röker jag fortfarande men inte alls mkt.. Jag röker drygt max 3 cigg om dagen. det är inte bra I know. Men fan hur svårt som hellst stt bara lägga ner för jag fick världens hemskaste huvudvärk när jag förssökte först.. Så jag har gett upp nu!

2010-02-01 @ 13:25:07
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0