helgen!!

Yesyes ännu en helg som är över & en vecka närmare bf ;) V35 idag 34+0, känns lovley! Hoppas kommande veckor går lika snabbt som dessa har gjort.. men när jag tänker frammåt så känns allt som en evighet men när jag tänker tillbaka så har fan tiden gått sjukt jävla snabbt :O Nyss +a jag juh.. men men nu ska jag inte klaga!

Men åter till helgen, fredagen under dagen skedde det inte så mkt.. Var ganska grått o trist ute :/ Kvavt var de oxå... dagen rulla på som vanligt, de enda som inte som inte var som de bruka var att Timmy inte kom hem nått.. Kändes riktigt konstigt :/ men han var ju o roa sej på eget håll med jobbet, kryssning o grejjer!! =D På eftermiddagen så åkte jag, pappa & liam för att hämta camilla & vi åkte vidare till affären för att handla till våran tacokväll samt massa gott gott!! När de var gjort så for vi hem, linda kom efter ett tag oxå!! Fixade ordning tacosen, käka oså.. Sen gjorde jag ordning prinsen för natten med bad osv.. Sen när han somnat så satte vi på en film.. Asbra var den!! Kommer ej ihåg namnet på den men lovar att jag ska skriva ut de sen för ni måste se den, iaf ni som gillar att gråta till film!! ;)

Efter filmen vart de inte så mkt, linda drog hem, jag o camilla gick o la oss... (som de står i förra inlägget så sov hon ju här då hennes gubbe var iväg på samma kryssning som timmy.. ) Vi låg o prata om massa saker så där som man gjorde förr när man sov över hos varann, haha var riktigt skojj faktiskt.. Sen bestämde vi oss för att sova men jag hade skit svårt för o somna, inte förens jag hämta in liam till vår säng vid 4 lr nått så somna ja :/ Dels pga gravklådan o sne för att jag nojja att han skulle ramla ur sängen då de hände en liten olycka efter han somnat.. :(

Så lörda morgon var jag lagomt trött när liam vakna, men ska inte klaga då han vakna 08:00.. Kunde ju lika gärna vart tidigare! Hade mys med barnprogram oså innan de vart frukost!!

Sen gick vi ut en sväng, liam gunga, cykla o hoppa i vattenpölar!! När kl börja närma sej lunch så gick vi ner till morfar som var snäll o bjöd på spagetti o köttfärssås <3 efter de gick vi hem o sov, både liam jag o camilla :) efter vi vaknat gick vi hem till morfar igen, satt på hans uteplats o hade de gött.. lr ja gött o gött jag höll på o dö av kvavheten :S

Sen till middagen drog vi upp o köpte donken, o körde hem camilla.. Väl hemma käka jag o liam, sen städa vi undan, badade, kolla bompa osv osv.. Sen natta jag honom o satte mej med datorn en sväng.. O sen äntligen kom min älskade timmy hem =D Underbart! vart skönt o vart från varann oså, men fan så mkt skönare o få hem han igen <3<3<3 liam o jag har saknat han massa massa!! men haft en skojj helg med moster camilla & Linda oxå!! :D vart sängen nästan direkt när han kom hem, men inte fan sov jag nått bättre denna natt.. Kliar mej igenom nätterna nu förtiden :S Helt sönderkliad med både sår o blåmärken =// 

Just de,  han hade köpt med sej en parfym till mej o lego till Liam!! han kan om han vill!! hihi

Idag har vi vart ner till min faster på snabbvisit, liam fick prova sitta i traktorn o de gillades ;) Nästa gång kanske de blir en åktur om vi har mer tid.. sen hem o gav hjärtat mat för att sen lägga han för middasluren.. efter den vart de kalas, o efter de grillning, o efter det hem o göra ordning lite inför vardagen som börjar imörn igen..

Nu ska jag natta min jätte trötta kille som inte vill sova men som ska sova :) ha de så bra.. slänger in lite bilder sen när han sover... byeeeeee

Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Nu är det verkligen inte långt kvar. Såå spännande:D Jag är expert på att gråta till filmer så jag ser fram emot film titeln ni kikade på! Hoppas allt är bra! Kramar

Postat av: Elin

Tackar :) Din var ju också jätte söt :) & såg att ni väntade en till :) Guud vad roligt :) Hoppas allt går bra & så :)

2010-05-18 @ 13:32:39
URL: http://ewwliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0