Inte igår!

Nee fan de var inte igår man skrev här... Men har haft full shjo med flytten men nu är den klar o det mesta är på plats.. Bara lite tavlor osv som ska upp på väggen! Vill tacka Linda för hjälpen med både flytt o städ =)

Annars då, liam har börja sovit i sin junior säng.. Sovit i den hela denna vecka, men krånglar som bara den på nätterna.. Vaknar på natten o gallskriker, så som jag berättat tidigare att han gjort o nu har de vart så gott som varje natt de har hänt så :( O så vaknar han bajstidigt, runt 4-5 o vill göra morgon! Får hoppas detta vänder snart gör så ont i mej o se han så hysteriskt ledsen & de går inte att trösta han heller =/ bara spjänar imot o slänger sej kors o tvärs! =(

Men annars är han en riktigt piggelin om dagarna, bajsandet är bättre sen vi sluta med mjölkprodukter & han äter även något bättre =D Han har lärt sej massa nya ord, pratar o sjunger nonstop =D Dock på sitt egna språk som jag inte förstår, men ack såå söt han e! Flörta har han lärt sej oxå, tror de är faster emma lr farmor som lärde han i helgen kanske?? Sött är det iaf! <3

Magen växer, har fått så förbannat ont i murvan o låren :/ Får sova med en kudde mellan bena så gör de inte lika ont, även ont i höfterna men de har jag haft ett tag! Men men på sönda går jag in i v34 så nu är de inte långt kvar =D Jiihaaa!!

Barnvagn är inhandlat & skötbord.. Så nu är de bara blöjjor & sånt småkraffs kvar.. Ska även se efter lite kläder <3<3 Månda blir de Mvc, ska bli kul o se hur mkt magen har växt sen sist!!

Jag har ju blivit rätt stor hela mej, men jag är ju inte nyttig för den delen heller så har mej bara själv o skylla.. men de skiter jag i om jag så ska väga 100 kg när jag e klar för jag mår bra :D Förutom i musen osv då ;) Och jag har ju slutat röka, peppar mej med det hela tiden!!


Till helgen ska jag o min lilla familja baka bullar o kanske nått mer.. Vart så sugen på o baka så de får de bli!
Annars får vi se vad som händer o sker!! 


Just nu väntar jag på att sara ska mata klart alex osv så vi kanske kan styra upp nått efter hämtning av barn! =)

Nee men uppdaterar kanske senare.. Vart ett ganska rörigt inlägg men skit samma, har ju skrivit iaf! =)

Ha en bra dag. byeeeee

Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid v32

skönt att allt är bra med er :)

2010-05-06 @ 10:47:29
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Jessica 20 & Gravid v 39

Neej de är helt galet vecka 39 idag, är ofattbart!! Men inga känningar så han stannar nog tiden ut och lite till.. haha! Jag mår bra, har lyckats vänt på dyngen bara så är jätte jobbigt att lägga sig och sova och inte somna först runt 2-3 på natten, och då ska vi inte tala om kissandet.. haha! Hur mår du då?

Kramar

2010-05-06 @ 10:50:50
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Postat av: lela

Hej vännen!! låter som nattskräck :( inget roligt, man kan inte göra något för de vet inte ens att man är där har jag hört, man ska bara sitta där o vänta ut det. Men usch vad hemskt! Kuligt att flytten gått bra!! Vi har oxå hittat barnvagn, fanns en på blocket, en skitsmdig tanden från tyskland! kramis

2010-05-06 @ 12:49:03
Postat av: carina

Hejsan.Det går bra! :)

Ja jag har förvärkar. I bland gör det ont och sen är det typ som mensvärk.

Jag önskar nu att bebis väntar tills efter helgen innan h*n vill komma ut.. Hade tänkt gå på Karlskoga markén på Lördag!! Hur går det för dig? Kram

2010-05-06 @ 15:34:00
URL: http://misssericsson.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år & Gravid v32

Tack så mkt, jadå jag mår bra :) förutom att det börjar bli tungt nu. hehe hur mår du då?

2010-05-06 @ 18:02:02
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

haha japp! Hon är världens krulltott!



Jaa =( Ni får flytta upp er här tili Gävle trakten!!

2010-05-06 @ 20:43:09
URL: http://thinajonas.blogg.se/
Postat av: carina

Ja det blir vanlig förlossning. Var och pratade med läkaren i Måndags och då bestämde jag mig. :)

Helt underbar läkare måste jag säga!! Kanske kommer få värkar eller att vattnet går när jag springer runt på markén.. haha... Har oxå ont ..HELA tiden.. Foglossning+att bebis ligger och trycker neråt..

2010-05-07 @ 08:33:34
URL: http://misssericsson.blogg.se/
Postat av: Jessica 20 & Gravid v39

Jaa det där med att kissa är inte så roligt.. har samma problem jag, några droppar sen är man klar!! haha



Jaa jag hoppas att det drar igång ordentligt snart för inatt och i dag har jag haft som mensverk men inte mer. Men man kan ju inte tänka på annat än det, och om de kan vara dags snart!! Men man kan ju ha så i flera veckor innan så vågar inte hoppas på något!! Men du är ju snart här du oxå :)



Kram

2010-05-07 @ 13:08:11
URL: http://wahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0