Mvc =)

yes igår var jag på mvc , allt såg bra ut!!

Viktuppgång sen inskrivning : 15 tunga kg

Sf mått:
33

Hjärtljud:
144

Blodtryck:
127/83

Ligger lite över på kurvan men beror nog på att jag har mkt vatten sa bm, för hon tyckte magen var mjuk! Annars hade hon inte så mkt att säga =)) Lämna ny blodgruppering oxå, förhoppningsvis sista nu för tkr inte om o ta blodprov! 

Hade Linda med mej så hon passa liam medans jag var inne där, sen gick jag till apoteket osv.. Efter en stund kom sara o alex, dom skulle till bvc så vi haka på dit!! Senare vart de lunch osv... Sen drog jag o liam hem, han sov middag & jag fixade lite!

Till middagen fick vi sällskap av linda, Sen drog timmy till kd med fam boberg/malmström, och vi gick ner till pappa på lite kaffe.. mot sjutiden drog vi o kolla på en lägenhet åt linda, camilla fick agera barnvakt då inte timmy hade kommit hem eftersom han har ögoninflammation så ville jag ej riskera att han skulle smitta lägenhetesinnehavarens son.. Lägenheten var skitfin & den är snart lindas =) Kul för henne!!
Efter de drog jag hem, fixa disken osv.. Skulle ha tvättat men vart inge då ingen var hemma o kunde stoppa i maskinerna & när jag kom hem var kl för mkt enligt mej ( blir rätt stönig då inget går som jag planerat) :P Gick o la mej rätt tidigt för var pisstrött.. Fick över en nattgäst till vår säng som låg o sparka mej i ryggen osv så jag förflytta mej ut till soffan!! Vid 6 i morse väckte timmy mej o sa att jag skulle lägga mej i sängen o fy helvete vad de var skönt! haha fy fan för soffan, nästa gång får fan timmy lägga sej där!!

Idag har jag inte en aning om vad jag o liam ska hitta på, äta korv med bröd till lunch blir de iaf =)) Gott de!


Usch på freda åker timmy på kryssning oxå, kul för han men tråkigt för mej.. Litar på han men endå inte (gravid svartis) jobbigt.. Sitter här hemma fet som en padda medans han är ute o roar sej på flera mils avstånd där inte ens hans mobil funkar med säkert massa tuttfior osv ;) haha.. nee usch vad sorglig jag låter men fan, jag kan ju inte hjälpa att jag känner så här!!

Jag o liam blir iaf själva hemma, första gången jag o timmy ska sova på varsit håll sen vi vart tsm :O Herregud!!

Moster camilla kommer hit iaf o ska sova till lörda, (hennes gubbe ska oxå med på kryssningen så de passa ju bra) Får se om Linda skulle vara med oxå :)

På freda ska vi ha mys med tacos, godis, chips, dipp & cola.. M.m kanske ;) haha!

Lörda: blir de Mariebergs skogen om vädret tillåter =) O eventuellt grillning hos pappa!!

Så nog ska jag överleva dessa timmar, men får se om de blir nån sömn då jag säkert kommer ligga o inbilla mej en massa saker om att han är otrogen med värsta bimbon osv.. haha! nee nu får jag ge mej!!

Nee nu ska jag se om jag hittar nå kläder till liam som han kan ha idag, vi behöver ju inte gå i pyjamas hela dagen även fast de är jävligt gött ;) men hade tänkt att vi ska komma ut på lite promenad sen iaf & tror inte folk vill se oss i pyjamas för då börjar dom nog fundera ;) haha!


Ha en bra dag! byeeee


Kommentarer
Postat av: carina

Vet exakt hur det är med (gravid svartsjuka).. Min gubbe har råkat ut för min svartsjuka. Kanske blir bättre när man får tillbaka sin kropp.. :)

2010-05-11 @ 12:26:03
URL: http://misssericsson.blogg.se/
Postat av: Jessica 20 & Gravid v39

Vad bra att allt var som de ska.. Men 15 Kg är väl inte så farligt? Själv är jag uppe på 20 extra kilon.. Inte bra!! haha. Hur mår du annars då?

kram

2010-05-11 @ 13:32:15
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Postat av: Tova

Joo det är fint med oss :) Elliot bara växer och växer! och du har ju inte såå långt kvar?!



Och hehe, jag kan förstå att du längtar efter att INTE vara gravid längre. Man var ju faktiskt väldigt otålig mot slutet ;) Typiskt att man aldrig kan vara riktigt nöjd, hihi!

2010-05-12 @ 21:22:10
URL: http://trasslet.se
Postat av: Malin, 22 år Gravid v33

Förlåt för sent svar, har inte orkat svara på kommentarerna förrän nu. Men hur mår du?

2010-05-14 @ 10:55:19
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Jessica 20 och nybliven mamma

Tack så mycket! Jodå vi njuter av varje tillfälle och han är super snäll (änn). Dock var förlossningen kanske inte som jag hoppats utan vart en tung resa!!



Hur mår du?

kram

2010-05-16 @ 12:21:44
URL: http://wahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0