SOMMAR =D

idag baka jag o liam muffins i brist på annat på eftermiddagen.. Fick lite senare besök av fam malmström/boberg så gick ut en sväng så barnen fick härja av sej & så fika vi med dom goda muffinsen =D

Sen när dom åkte så gick vi in, vänta på att pappa skulle höra av sej för jag skulle åka med han o handla.. Sagt o gjort, när jag kom hem igen så fixa vi lite mat & sen begav vi oss ut igen!! Härligt väder nu på kvällen men under dagen var det hemskt.. fy fan!!

Såg i tidningen idag att man får huvudvärk av alvedon & det tkr jag inte stämmer, för de är dom som gjort så jag överlevt denna dag.. Samt liam, innan jag fick honom var jag en sån som kunde ligga i sängen en hel dag o tycka synd om mej själv men nu har ajg inte så mkt annat val än o vara uppe på fötterna när jag har han & de positiva med det är ju att jag hinner inte känna efter lika mkt som jag gjorde innan.. Men idag när han var på dagis så sov jag, o de var jävligt skönt må jag säga!! :)

Slänger in ett par bilder på ongarna <3







Har fler kort på kameran som jag ej orkar lägga in idag! :/ Men ni fick ju se 2 söta charmtroll iaf =))

Söta alexander var med oxå men han vart ej med på nån bild =(

 

Imörn ska man vara barnvakt, sen efter de fixa sej ordning för o dra ner till stan.. dejt med linda, sara & ungarna =D Hoppas på fin fint väder...


Kommentarer
Postat av: Michelle&Alexanders mamma<3

tack för igår :D och så ses vi sanrt hehe :D

nee alexander glömde vi ta bild på haha men han bryr sig nog inte tror ja hehe ;)puss

2010-05-20 @ 09:35:32
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Michelle&Alexanders mamma<3

tack desamma gumman :) <3 ja de finns ju dem som ser ut som jaa vet inte vad haha

de som är störande är att man inte kommer i kläderna än bara men ja visst ja kan gå i mina mjukisar inte så att ja bryr mej egentligen men ibland vill man ju va lite finare bara hehe puss<3

2010-05-20 @ 10:21:20
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Jaa vill verkligen inte att de är de! Jag som kämpar som det redanär NU =(

2010-05-21 @ 15:55:52
URL: http://thinajonas.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år & Gravid v34

Nej jag längtar så otroligt mkt efter att få hålla henne i mina armar :) börjar bli otroligt trött på att vara gravid även att det är hel mysigt :)

2010-05-21 @ 16:10:06
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0