Torsdag och snart helg

ja nu är det redan torsdag och helgen är snart kommen.. Veckorna bara springer förbi =)

Igår var vi på kalas hos linda, bjöds på riktigt gott fika samt tårta! Liam och noel fick en liten gitarr kurs av Linda och det uppskattades av båda två! :)
Annars igår var dagen rätt lugn, seg om inte annat.. Men man måste ha lite tråkigt för att uppskatta det roliga ^^

Var väldigt skönt att få återförenas med väskan och mitt älskade smink igen, åh nu är jag nästan hel igen!!

bara mina nycklar som behöver komma tillbaka, lyckades tappa dom förra veckan på väg till eller från Liams dagis :/ och ingen som lämnat in dom nånstans.. Förstår inte vad folk ska ha nån annans nycklar till när dom antagligen inte har en susning om vart dom går.. Nee fan jag hoppas dom verkligen kommer fram snart..!!!!!

Ska snart göra mej ordning och invänta linda, sen blir de en uppfriskande promenad upp till Lina!!

Ikväll väntas det hockey på tvn.. Blir de en andra raka tro?

Nej kaffet ska drickas och sminket ska på :) Tjooodeloooo



Gillar denna bilden skarpt, kan ju bero på att det är mina hjärtan som pryder den <3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0