Gävle

Japp nu ÄNTLIGEN är vi uppe i Gävle hos mamma :) Gött o vara här måste jag säga.. hihihi

I fredas var vi på fest en liten stund sa hej o så, sen gick vi hem o sov tills liam vakna kl 03:00 o ville inte sova :P men efter nån timma somna han igen.. Sen i lördas var vi ner på stan o kolla på city festen en sväng men fan de regna så mycket så det var inge skojj, gick hem sen o bara tog de lugnt.. I söndas var jag o älskling o min plutt ner på stan igen o köpte en kamera, sköööönt o ha en ÄNTLIGEN, så nu e jag värsta kamera kåt o kommer nog att vara de som tidigare.. haha.. Synd bara att alla kort e borta :( men men nu kommer det ju nya.. :D

Idag börja dagen med att vi åkte upp till Pillan o hennes ungar o hälsade på, skojjigt o träffa henne o hennes barn :) Fick en påse kläder av henne så snäll som hon är, o massa påsar med ahlgrens bilar :) Lånade även en babysits som vi kan ha här under tiden vi är hos mamma för våran fick vi ju inte med.. Sen när vi kommit hem så kom Jonas på besök, trevligt, annars har vi bara tagit det lugnt o så..  Får se vad som händer imöra, ut o gå iaf.. Har fått redigt med motion sen vi kom upp iaf.. gött de..

Ne nu ska jag hitta på nått annat.. ha de gött.. byeee

Älskar min underbara son o min underbara pojkvän <3<3


Kommentarer
Postat av: sara<3 Michelles mamma

saknarer med.. me nsnart syns vi inte måga agar kvar nu hihi :D

2008-08-13 @ 23:17:21
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0