Åsa o Bölla

Yesyes i helgen kom ju åsa o bölla till gbg :) Helgen började med att vi mötte dom vid station kl 12:00 typ, gick då o käka buffe :) Gött vare kan ja lova.. sen åkte vi hem till oss o lämna åsas packning, satt här nån timma o tog de lugnt, sen åkte vi ner til stan, var in på massa affärer, åsa shoppa som satan :P jag bara lixom kolla på.. haha, men köpte mej iaf en hårfärg,linne,spegel,ansiktsmask.. Sen när vi äntligen var klara på stan så följde vi med bölla o martin hem till martin, satt där ca en timma, sen drog vi ner till hemköp o handla för varma mackor :)  Åkte hem o gjorde iordning smörgåsarna, käka o sen gick vi typ o la oss, jag timmy & åsa i samma säng, mysigt värre ;) (bölla sov hos martin) Sen vakna vi vid halv nio, dags för ännu en dag på stan :) Timmy var hemma hela dagen o var bakis.. haha rätt åt han :P haha.. Var på massa olika loppis, skojj, åkte till ett ställe som heter kvibergs marknad, ALDRIG mer säger jag, fan kändes precis som man kom till utlandet.. haha inte en svensk så långt ögat kunde nå.. hahahaha.....åkte lika fort som vi kom kan ja lova.. var på stan ett tag, sen åkte vi till ikea, köpte gardiner :) o massa chips.. haha gött värre de

Sen kom vi hem o käka potatisgratäng o kött o sallad o kollade på melodifestivalen o sen gick vi o la oss o sov alla tre i sängen igen :)  sen vakna vi igen kl 10:00, åkte med åsa ner till stan för att säga hejdå, men hennes dag var inte slut i gbg, hon var på universeum med bölla o martin, hon hann till o med sova där en timma :P sen satt de på station ett tag o sen åkte dom hem...  men måste tacka dej åsa för en trevlig helg, har vart skojj :) kul att vi snart nästan bor grannar oxå.. hihi
image2
Jag på spårvagnen, wiii va det går.... :)

image3
Älskling o Bölla....
image4
jag diskar lr nått i mitt snart gamla kök.. kommer sakna det :(

image6
Jag o åsa poserar såååå snyggt :P hahaha

image7
Bölla o åsa :)

image8
Haha Åsa har hamnat i rymden :)

image9
Åsa lär sej spela trummor :) ser bra ut de där.. haha

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag grovstädat badrummet, ska snart ställa in alla saker där igen.. o så har vi vart ute o gått i det soliga vädret som inte längre e soligt utan regnigt :( Imöra e de ultraljud :) wii ska få se den lille, längtar verkligen :) hihi.. ne nu orkar jag ej skriva mer men ha de så bra.. byeebyeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0