Student o flytt

ja nu e de inte långt kvar tills vi flyttar o inte har man börjat packa nått än.. hehe.. men men till veckan blir de att ligga i.. har skreve kontrakt iaf, de gjorde vi i fredas det..  Så nu kommer man bo nästan granne med sara o jimmy o lille michelle, ska bli skojj för då kan vi ses när vi vill typ :) hihii

i torsdas tog älsklingen studenten, han var sååå fin min goding.. :) var först i karlsad o kolla när han gick ut, o sen åkte vi till krillehöla o käka mat o tårta, med presentutdelning.. sen vart de fest med öl öl öl o champagne. :P kan ju säga att timmy var fin i form haha kan ja iofs förstå om man börjar dricka 06:40.. hahaha.. jag hade kanske inte lika roligt som alla andra men så kan de lätt bli när man själv sitter nykter o alla andra e fulla :) hehe

Igår var man ute o kolla på alla fina studenter som gick in på balen med åsa linda christoffer o älskling. Var trevligt tycker jag :) litte kallt men fan värre kan de ju ha vart .. hehe

Idag ska vi försöka fixa kartonger så vi har nått o packa i, o så blir de en tur till karlstad oxå...

annars vette fan va man ska hitta på, gosa med lilla nova iaf :) min sötis det.. <3<3<3

ajja ha de så bra..

Kommentarer
Postat av: sara

hihi jaa då kan vi träffas precis när vi vill kommer bli toppenm det ju :D

2008-06-15 @ 19:01:29
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0