Andra Avenyn

Mm det är ju så jefla bra :D Längtar till nästa sönda då de nya avsnitten kommer :D

fan när man ser där dom spelat in det så måste ja säga att ja saknar gbg lite grann, alla affärer, spårvagnarna som gick var 10:de minut, behövde aldrig direkt vänta på nån vagn lr passa nån speciell tid, det var skönt.. Iaf där dom spelat in, där har ja bott, så vet precis vart dom är o grejjer.. O lite kuligt är att när dom var i fiket o spela in så stod det på dörren stängt på grund av inspelning av andra avenyn o jag fatta ingenting, men nu gör ja det.. :P haha.. Ååh mitt göteborg, måste ta en tur ner snart o shoppa känner ja :) hälsa på suss o kenneth o så :D Älskade mitt kök i lägenheten oxå men det fick ja ju flytta ifrån.. men va fan, ja har det bra här i lilla hålan med min underbara familj o alla vänner :D Ska inte klaga, gbg finns kvar..

Haha och en sak till, jag var på Liseberg 1 gång på mina 3 år där nere.. fan att ja inte gick dit litte oftare, men men så kan det vara.. Ska ta me Liam dit när han blir äldre iaf :D

Äh varför yrar ja om detta? Godnatt

imöra åker dom hem :( tomt tomt tomt kommer det bli..



Mitt älskade kök :) Nån annan glad människa som står där o lagar mat nu ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

min mens har aldrig varit sen förutom då jag var gravid da :P

Men jag vill värkligen inte vara gravid det är det.. SÅ jag hoppas mensen kommer snart eller att den kommer nästa månad iallafall för vill som sagt inte ha ett barn till nu..

2008-11-10 @ 09:33:56
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: Beetty

aah hoppas helgen varit bra :P.. neej fy kolalr du på andra avenyn? ;).. hehe..



Snyggt kök, vart hade ni det?

:)

2008-11-10 @ 09:46:41
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Kicki

oj de va inte ett litet kök :)

2008-11-10 @ 11:26:07
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Emelie

ne eftersom jag ammar, men vi har ju kört med att avbryta men det kanske inte hjälpte denna gång..!

Jo vi tänkte börja till sommaren..Men vi får se, tror inte jag är gravid men vi får se :)

2008-11-10 @ 12:32:03
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0