kalas/Fest

Japp, i lördas då så vart det kalas över dagen med timmys mamma,systrar,låtsaspappa, o min pappa o hans kärring :)
Sen när dom åkte så tog dom med sej våran skatt :( Usch var så hemskt att säga hejdå, men iaf så gick allt jätte bra.. Han somna som han brukar på kvällen o hade vart hur go som helst :) Skönt

Efter att dom åkt så fixa vi lite mat, o sen kom Linda tog en Cider med henne sen efter mycket tjat hoppa ja in i duschen ;) Gjorde mej klar o så.. Sen kom allt folk :) Festa,skratta o hade jävligt roligt må ja säga :) Efter mycket drickande hemma så fortsatte vi våran kväll på mastmagasinet, haha där var det skojj, träffa Betty & Jimmy, blev mäkta förvånad när ja såg dom där, så det blev att tillbringa mesta delen av kvällen med dom där inne :) oså lura vi upp Timmy på scen så dom som sjöng ropa upp honom, och då visade det sej även att Timmy var släkt med han som spela i bandet , haha det var ju oxå lite roligt.. Tror typ att vi sjöng för timmy när han stod där på scen.. ( minnet e lite blekt ) haha sen sjöng jag o betty singstar inne i V.I.P rummet, usch vill inte veta hur det lät men kan tänka mej :S Bläää
Tråkigt nog så har ju Åsa det inspelat så man lär ju få se det nångång iaf :P Hahaha

Sen när klockan slog 02:00 så var det dags att vingla hemmåt, fick skjuts hem det var nice.. Väl hemma så däcka Timmy & jag redde ut en liten sak med Åsa ;) haha det var lite roligt tycker ja, iaf nu :)
Sen efter det så var ja ju tvungen att äta som vanligt när ja har druckit så då vart de varma mackor, kom inte i säng förens kl va 04:00 lr nå sånt..

Sönda morgon var mindre kul, vakna av att timmy var uppe med tuppen kl 08:00 o inte kunde ligga i sängen för han var för bakis, sen när kl vart elva drog han iväg o köpte kebabrulle så snäll som han är, på sin egna födelsedag o allt ^^ Precis när vi ska till o sätta oss o äta så måste ja in o spy, haha där såg man mina fina paprikabitar som ja hade på mina varma mackor som ja käka på natten, efter spyan o ett glas med alvedon så var ja kry igen men jävligt trött, käka upp min kebabrulle, men kan lova att det gick sakta men säkert ^^.. Kl 13:00 kom våran plutt hem igen o det var skönt, hade ju sakna han såå mycket.. Myste o gosa massa hela dagen, sen vart det sängen tidigt, lr ja ganska tidigt iaf.. :)

Idag har ja mått lite dåligt, vet ej om det är baksmälla fortfarande, men det har gått bra iaf :) var upp till maxi en sväng förut, annars så har vi diskat världens disk, hade inte ett glas rent ens en gång :(  Att det ska bli så mycket disk när man har fest, nästa gång kanske man ska införskaffa plastglas :P  Haha oså har timmy fått vart på bolaget oxå ^^ stolt han var min lille gris..

Ne nu ska ja lägga in lite kort på bilddagboken, men bjuder på några här oxå :) Hoppas ni haft en bra helg för det har jag. Tack alla er som kom, det var en oförglömlig kväll :)
Åsa vart tyvärr inte med på nått kort :( Kanske för att ja var utstött.. Moahahaha. tycker det är skit roligt ja ;)


 

 

Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi jo hon är söt ^^ renrasig tror jag också att hon ska vara, dock så ståt hon regestrerad som blandras eftersom att hennes föräldrar inte har stamtavla.. :P

2008-11-25 @ 07:30:22
URL: http://greizer.blogg.se/
Postat av: Elin

Hallåå.. :D Tack för kommentaren.. och helt bristfri är inte magen ;) Naveln hade jag en gammal piercing i som jag tog ur för många år sen och de ärret har blivit en bristnong!

2008-11-25 @ 12:09:34
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: beetty

haha snygga bilder ;).. fifan måste göras om med roliheter igen :P.. jävla kul o träffa er alltså. KYSS!

2008-11-25 @ 21:42:32
URL: http://freshing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0