Karlstad

Yes igår var vi i karlstad, ovanligt va ;) Köpte mej en tröjja, strumpbyxer, armband :) Snyggt!! Sen var vi till Ikea en sväng, där vart det massa ljus, gardinstång m.m Var även in på Rusta, där fynda ja snygga julgardiner, som nu hänger i vårat kök :O) Vart gör mysigt, haha ja börja tidigt iår ja :) Men men så kan det vara.. O så köpte vi massa mat :D Gött värre de ;) sen på kvällen kom Emelie o Ola ut, käka taco tårta o så färga Emelie håret på mej :) Tack för hjälpen

Idag har vi vart på stan, köpte ny overall till Liam :) Han har ju växt ur dom andra på längden så det fick bli en större storlek än vad han egentligen har då :P så nu har man 3 overaller, en ska vi ge till min tremänning som ska ha barn nu i december, men undra sa flundra vad vi ska göra med den andra.. Spara kanske till nästa barn när det nu kommer.. Kan ju behövas kanske.. O så köpte ja mej ett halsband, nya strumpbyxer igen, o hårsnoddar..

O så har vi vart o träffat prästen idag, hur trevlig som helst, tur att vi fick byta ^^ haha för den vi skulle ha, han verkar ju helt kockobeng, lite halvgay så där da :P haha.. Men han är säkert jätte bra präst, men nej tack. hehe
Så hon förklara hur allt ska gå till o så valde vi låtar o skrev in faddranas namn, haha Liams ena fadder har ett jätte roligt efternamn, väldigt speciellt så där ^^ Så när ja ringde för o höra vad det var så hörde ja liksom inte vad han sa, så han fick skicka iväg ett sms ;) haha.. Undra vart det kommer ifrån, det måste ja ta reda på :) ( Inge illa menat asså ) Men speciellt var det...

Sen har jag städat klart liams rum, möblera om där inne igår o flytta garderoberna till andra sidan av rummet ( helt själv så stark som jag är )  O så har ja städat vårat sovrum o nu håller ja på o tvättar, ska snart ut o hämta tvätten o sen blir det Oz, sen sova..  Shit nu när ja läser igeonom vad ja har skrivit så måste ja påpeka att ja skriver väldigt många O, men de är så jag är o så som ja skriver ^^

Och så fick vi tid till barnläkarn idag oxå, ska dit den 1/12 på efterkontroll av Liams hjärta, då han föddes med blåsljud.. Så nu hoppas jag det har växt igen o att vi slipper åka dit nå mer o göra ultraljud på hjärtat.. Min lilla pluttis då.. Men han får ju sötgrejs på nappen så han ska ligga stil, då är han ju nöjd.. Var han sist iaf ^^ <3<3<3

Ne sov gött gott folk...

Bara 2 nätter kvar nu sen ska min plutt sova hos sin farmor :( Kommer sakna han nått så grymt mycket, min lilla sockrbit. Men det ska nog gå bra.. Får ju förhoppningsvis en rolig kväll med många skratt, Jag o Linda har ju världens plan, hoppas den blir lyckad ^^ Berättar mer om den på sönda.. Byee byeee

Älskar min Timmy & min Liam.. <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0