Snodde från Snöstjärna ^^

  Kronanskvinna när var hur?

VEM
Vem är i rummet med dig? Liam, fast han ligger i sin säng o sover
Vem fick du senaste sms av? Brorsan
Vem tänker du på nu? John blund ^^
Vem pratade du senast i telefon med? Åsa
Vems hus var du senast i? Vårt?
Vem önskar du var med dig nu? Finns massa
Vem är din favoritsläkting? Min son?! =)

VAR
Var är din mobiltelefon? I vardagsrummet
Var handlar du mest? Ica maxi
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Jc
Var åkte du senast bil? Hem till Åsa

VAD
Vad åt du senast? Pringels
Vad drack du senast? 7up
Vad är det för färg på dina byxor? gråa mjukisar
Vad är den närmaste saken som är blå? Vi föräldrar tidningen
Vad har du på fötterna? strumpor
Vad är din favorit färg? svart,vitt, grått
Vilken film såg du senast? Dead or Alive
Vad hör du just nu? The Outfield-Youre love   **såå bra**

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? Ja
Hånglat i skogen? Ja
Tyckt att din kusin är het? Nej
Sovit naken? Ja
Kört över hastighetengränsen? Antagligen inte :P
Målat om ditt rum? nopp
Dansat framför en spegel? Haha aa herrans många år sen ^^
Fått hicka? Ja
Dumpat någon? Ja
Stulit pengar från en kompis? Nej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Hahaha aaa
Varit i slagsmål? yes
Smugit ur ditt hus? Japp när ja rymde hemifrån för många år sen
Haft känslor för någon som inte känt desamma? tyvärr aaa
Hånglat med en främling? Njaaa, har säkert hänt.. haha
Älskar eller saknar någon nu? JA, Många...

Kommentarer
Postat av: Beetty

Jaaaa pussar är så otrligt gott! haha..

aah min mens är över nu, o jag känenr mig redan såpass mkt bättre. Våran helg va väl sdär, lite bråk men nu är de bättre och han ska skärpa sig, ja skärpning behövs =). Haha ja ge igen för fan bara ;).. vart ska Liam vara då? Pussis

2008-11-17 @ 10:04:37
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Jessica

hehe jo hon är härlig ;D hon är väldigt lik sig i desperate housewives ;) så tanka hem den du :D

2008-11-17 @ 10:34:17
URL: http://greizer.blogg.se/
Postat av: Beetty

vad vare du svarade på?



''Måste ju säga tack så mycet :) Ja o gå över så mycket var inte roligt men de var det värt för att få en helt underbar perfet son.''



fick det, men jag kommer inte ihåg vad jag svarde på? =P. ahah..

2008-11-17 @ 13:02:18
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Emelie

tävlingen värkade ansträngd så vene om jag ska ha en jultävling ?

2008-11-17 @ 21:11:55
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0