Tatuering & helt uppspelt

Ja idag har min älskling tatuerat sej. :) Äntligen liksom. vart skit bra men är ej klar med den ännu.. Ska tillbaka i januari o köra resten :)  Kommer bild på den här
 

Annars idag har ja städat, camilla tog Liam för att ja skulle kunna städa i lugn o ro, men haha jag vart nyss klar börja kl 11:30 typ..Är såå seg, men fan finns ju roligare saker o göra när man e själv o uttråkad :) Men nu är det rent o fint iaf :D
Skulle ha tvättat oxå men min kära sambo hade tatt fel på dag så det blir att tvätta imöra bitti i stället. O så ska vi köpa oss en ny bilbarnstol imöra, så snygg o händig :D tack vare min kära storasyster :D Så snäll är du :) <3<3 Kommer bild på den imörn..

ojoj imorgon kommer dom, är helt uppspelt :) Vet ej varför men det kan lätt bli så.. Alltid skojj o träffa folk man inte ser så ofta.. Hoppas dom kommer trivas under helgen o kanske till o med vill komma nån mer gång :) Brorsan vet ja ju att han o lea o sofie kommer komma fler ggr, men sen hoppas ja ju att Jonas & Thina o kommande bebis vill komma nån mer gång då bebis tittat fram o blivit några månader :) Nu är det inte långt kvar för dom :D woohoo

Åååh igår när ja skulle bära ut backarna på balkongen igår så gjorde ja nått med ryggen så har bajsont idag :( Orkar knappt gå runt med Liam för det gör så ont.. Hoppas det är bättre tills imöra..


Ne nu ska ja ta mej nått o äta e skit hungrig.. Byeeeeee



Kommentarer
Postat av: linda

jo tack du fattar inte vilken kass sjukvård vi har fy fasiken ja ni ska ha dopi helgen vad roligt=) hoppas han är snäll då hehe tindra skrek under hela dopet hon=) men inte neah bara en sväng när prästern skulle ta i henne hehe hade bra kram

2008-11-28 @ 11:05:32
URL: http://lindasyren.blogg.se/
Postat av: sanna

svar på din kommentar!! :D jo min morbror är en rolig jäkel de :D hehe okej jag kommer ikväll :P hehe

2008-11-28 @ 12:33:02
URL: http://zannski.blogg.se/
Postat av: linda

haha ja d kommer nog gå bra spännade med dop ska ni ha dopfika efteråt sen så han får lite presenter=)

hoppas ni får en bra helg=)

kram

2008-11-28 @ 22:33:20
URL: http://lindasyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0