Tröttt

Mm idag e ja skit trött, fick inte sååå mycket sömn inatt, + att vi gick upp tidigt som attan idag..  Men men ska snart in i sängen :)

I tisdas var vi på 2 månaders kontrollen, allt såg bara bra ut, han är nu 57.5 lång o väger 4430 :) min gosnos

Sen efter det så gick jag & liam, sara & michelle, emelie o vincenth hem till therese & Selma, satt där ett tag o tjöta o så, sen gick vi till cafe paus där vi mötte upp marie & neo, käka lunch o snacka ännu mera strunt :) riktigt trevligt, sedan gick ja o sara o våra söta barn till bvc igen, sara ville snacka lite med sin bvc "tant" o sen traska vi vidare till domus :) O fan vi gick ner till stan o sprang sen till bussen som skulle ta oss hem, vart en hel dag på stan i hela 8 timmar nästan, somna gött på kvällen sen iaf...

Igår var ja ute med sara o barnen  på promenad, gött o komma ut lite.. :) men lilla sötisen michelle var sjuk, men bättre idag som tur är..

Var upp idag till dom o hälsa på. drack lite kaffe o käka wienerbröd, mumsigt..

Ne nu ska ja gå o säga godnatt till min kära sambo som sitter o spelar tv spel o som snart ska ha datan o sen ska ja pussa min son o säga hur mycket ja älskar han o sen blir de att hälsa på johnblund..

Natti natti på er..




Du är såå söt mitt hjärta.. Älskar dej <3<3

Kommentarer
Postat av: tess

Gud såå söt Liam är. =)

2008-09-19 @ 20:59:18
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Svar: Ja? Locket är ju på så varför inte?

2008-09-21 @ 08:09:33
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Cattis!

Ja det är bra fråga det :P Ja & jag har inte ens sett henne :/ Shit ja tiden går jätte fort kommer ihåg när sara ringde mig och sa att michelle va uta :P .. Och när hon sa till mig att snart ska min kompis Angelika ha barn :P det är ett tag sen nu ju :P Kram

2008-09-21 @ 11:18:25
URL: http://mammacatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0