Solig dag =)

Ja fan va gött med sol :) Imorse klev jag upp 07:45, gjorde mej ordning & käka frukost! Drog sedan ner till badhuset, var där ca 09:40, när Camilla kom så vart det att träna då :P gick på löpbandet idag som uppvärmning i stället för att cykla.. & Camilla fick upp en himlans fart på det där löpbandet så det kunde ha slutat illa! Men som tur är så gick det bra iaf :)
Körde sedan alla övningar som vanligt, öka även vikterna lite idag på vissa maskiner :) Sköööönt!
Efter träningen var det meningen att ja skulle ta bussen hem, men den skulle inte komma förens om en timma så då gick jag hem till robban & Linn :) Drack kaffe & tjöta massa,sen kom Timmy,Liam & paxie.. Satt o tjöta ännu mer, sen gick vi neråt stan igen för Robban & Linn var så snäll & bjöd på mat, Rasmus kom lägligt till att få följa med.. Kul att träffa honom! Mosters gosefis, fast han är ju så stor nu! Snart tonåring liksom!! tiden bara rusar iväg, kommer ihåg när han var lika gammal som Liam & jag var såå stolt när jag fick dra han i vagnen lr hålla i honom, & hur gammal var jag då? jo 10 år, o nu sitter man här o är snart 23 liksom... herregud!! xD
Jaja på väg ner till stan så mötte vi upp Sara & Rikard, dom skulle med & äta men det fick ta en promenad med Paxie & Liam som sov sött i vagnen i stället, för man får ju inte ta med djur in.. Så det fick äta efter oss, så efter att vi ätit så gick Robban & co hem, jag & Timmy, Liam & paxie tog oss en kort promenad medans de andra käka, sen bar det hemmåt, skulle gå hem men fötterna var som is så fick bli att vi åkte buss! Sköönt o komma hem när man ej vart hemma på hela dagen, när vi kom hem spela vi lite wii & Liam kissa ner Sara.. Haha så hon fick låna ett par byxer av mej.. sen skjutsa vi dom till station & vi hämtade upp Linda & åkte till Maxi.. Inhandla lite nödvändiga saker så som bröd,burkmat till Liam m.m

Sen drog vi hem, jag badade med mitt vattendjur <3 sen tog ja ett längre bad när Timmy tog upp Liam.. Det var Nice kan ja lova.. Sen var det välling o nattning, han somna fruktansvärt fort idag, inget krångel lr nånting :) Annars ikväll har vi bara spelat lite tv-spel & jag har suttit här! Nu ska jag sova o drömma om att det är sol sol sol imöra med.. Hoppas ja drömmer sann dröm!!

Godnattttttt

Btw har världens träningsvärk i benen fan :/ Så blir långpromenad imöra så att det försvinner..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha har du det:)Jag har inte känt nått:P Ha en bra dag kära syster:D

2009-02-10 @ 09:09:15
Postat av: Lisa

Jo precis. Nu i helgen vill jag bara vara hemma ifall jag och sambon hittar på nåt, typ ser film eller så. Och helgen efter kanske jag också bara vill vara hemma. Sen sista helgen i februari så ska jag på min andra kompis i V-ås 30-årsfest och sen fira min sambo som fyller 35. Så jag kommer nog inte barnvakta på ett tag nu till min kompis, blivit väldigt mkt. Min syrra frågade om barnvakt också nån helg framöver, så då prioriterar jag henne först då jag inte träffat dem på länge. =0P



Okej, låter trevligt. =0) Vad spelade du för tv-spel? Igår tog jag ett bad och satt vid datorn på dagen. Sen på e.m. tog jag och sambon en promenad till Ö.B. och handlade lite. Sen var jag bara hemma på kvällen, satt mkt vid datorn, såg Vänner, Familjen annorlunda och Lipstick jungle. =0P



Kram!

2009-02-10 @ 10:20:43
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: beetty

ååh badhuset, vad ROLIGT!

skulel emd vilka bada & ha emd barnen, de skulle älskat, eller ja Teodor han älskar det verkligen, Telma hon gillar jud et med som tur är ;)..



Ja vi får se vad som sker med hunden, jag vet inte om jag orkar ta hand om henne hela dagarna heller & ut & på med massa kläder på barnen osv.. phuu!



haha de gick bra när jag ramlade, jag stod typ still sen skulel jag börja gå & benet vek sig för jag stod på en isfläck, haha!



ja telma sitter ocjså nu, hon stter ner händerna på golvet, & de ser verkligen KUL ut :P.. inge mer pappa än, utan mest dahdah.. underbart ursöta är våra bebisar :P.. Pusssar!

2009-02-10 @ 13:46:54
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: jennifer

okejj:)

tack, detsamma din blogg är ju supersöt!

2009-02-10 @ 18:56:33
URL: http://jenniferlinneprsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haahaha , fick du shava bena nu då? :)

2009-02-10 @ 19:29:14
URL: http://saraaaaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0