FY FAN!!!!!!!!!

Usch satt o läste på aftonbladet o hitta detta Bebis misshandlades till svåra hjärnskador
Ärligt tala, hur  FAN kan man skada sitt eget barn :( Det är sinnes sjukt.. bara tanken på att nånting nångång skulle hända Liam gör mej ledsen, orolig, paranoid m.m allt va man nu kan vara, o tror dom flesta mammor är så, men att det finns såna som medvetet skadar sitt barn?? HALLÅ????? Ne jag kan inte förstå det...................... Nu är hela min kväll förstörd.. Jag hoppas denna lilla kille kommer få vila i ro iaf, för chansen är ju stor att dom stänger av respiratorn.. Fatta han är lika gammal som liam, nee fyy :(


Innan ja fick se detta så har kvällen vart bra, kollat på film med älsklingen, det vart 44 minutes som Linda starkt rekomendera o jag rekomenderar den starkt till er som ej sett den, för fy satan va bra den var.. Och att den är verklighetsbaserad gör ju saken bara ännu bättre ;)

Har inte så mycket o skriva idag tror ja, liam har vart hos moster o hälsat på, timmy har möblera om sovrummet, men ska ändras igen för ja vart ej nöjd tror ja ;) haha.. har lagat mat, ätit maten, suttit vid datan o nördat, diskat, snacka telen, pissat, vart på promenad med paxie,  aa som ni ser så har ja inte gjort nått vettigt idag ;) Sköööönt med såna dagar :D

Idag blir det sängen i tid, skulle ju gå o sova efter inlägget igår, men först skulle ja tala om för min lovley little boy att ja älska han o pussa han godnatt, men istället för att se min underbara sova så fick ja se han ligga med jätteögon o leka med sin råtta, så vi var uppe till halv 3 inatt.. lagomt skojj, men åh sååå go han är på nätter o morgonarna :) mammas lilla hjärtegryn.. Men han sov i sin säng hela natten, la honom där igen när han skulle somna om & det gick så bra så :D Men kl 06:00 fick han komma in till oss, då var det matdags igen.. fattar inte, han får en tallrik gröt varje kväll + en flaska med 160 havrevälling, men endå står han sej inte, utan vaknar 1-2 ggr per natt o ska ha mer välling.. Har provat gett han mer i flaskan men han äter inte upp, knappt så han äter 160 juh.. När ska han börja sova hela nätter igen o vad ska ja göra för att han ska stå sej?? Så som han äter borde ju han väga minst 8 kg tycker ja :P

Så här ser mat schemat ut för liam om dagarna för er som är intresserade ;) hehe


06:00 en flaska välling 160 ml ca
09:00 en stor tallrik gröt
12:00 en halv stor burk mat
15:00 den andra halvan av burken
18:00 en stor tallrik gröt
19:00-20:00- en flaska välling 160ml ca
& mellan dessa tider så får han ostkrokar, rån, fruktpure & så 1-2 nattmål på det
Så äter gör han juh ;)

Nu är ju detta ca tider, beroende på när han vaknar, men har dessa timmar emallan iaf..



Ne ha det gött allesammans.. BYEEEEEEEEEEE



Kommentarer
Postat av: Mirka

Hejsan och tack för gratulationen!



Nja, jag tror mig veta könet nu eftersom UL-läkaren råkade försäga sig lite. Men sen är frågan om jag tolkade henne rätt. För att inte avslöja för mycket om vad jag tror... så kan jag väl säga att färgtemat i din fina blogg passar bra med könet. Men shhhh....i min blogg avslöjas inget sådant :)

2009-01-18 @ 00:18:02
URL: http://mirkajohanna.blogspot.com
Postat av: Mirka

och by the way.. Liam är ju söt som socker!



Sen den där artikeln om den stackars bebisen är ju knappt man vågar läsa.. det gör så ont att ens bara tänka på det!

2009-01-18 @ 00:20:59
URL: http://mirkajohanna.blogspot.com
Postat av: Mia

Hej, tack så mycket. Jo vi väntar en liten tjej :)

2009-01-18 @ 09:40:47
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma

haha jaa jag hatar när Elias sover sen är man gör trött och vet att han snart vaknar, då är det ingen ide att gå och lägga sig alls :P

2009-01-18 @ 10:22:46
URL: http://callmesuperman.blogspot.se
Postat av: Lisa

Sånt där när folk misshandlar/dödar sina barn, man blir så mållös så man inte vet vad man ska säga... Så jävla hemskt. =0(



Usch, jag har sovit för mkt, är helt ihjäl. Men måste ha varit trött och så eftersom jag vaknat och somnat flera ggr... Gillar inte att sova för mkt, mår dåligt då.



Hoppas att gårdagen var bra, förutom då när du läste det där på Aftonbladet. Min kväll var trevlig, fick tacos när jag kom till mina föräldrar då min bror hade beställt det. =0)

2009-01-18 @ 11:54:34
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Mia

hehe jodå.. vi har några favoriter och vi har väl egentligen nästan bestämt oss för ett men vi får se :)

2009-01-18 @ 12:22:37
URL: http://miaaurora.blogg.se/
Postat av: beetty

Tjena gumman! Sry för sent svar, är knappt inne på bloggen längre..

OJ, måste kika in & läsa artiklen sen om pojken.. fyy! OJ ja telma väger ju 2 kilo mer & hon är tre dagar yngre, hehe :P..men mina barn har alltid varit tjocka bebisar när de varit små :).. Teodor va likadan, men nu är han normal så de blir not Telmis också! Hopaps helgen varit bra för övrigt. Puss & kram!

2009-01-18 @ 13:59:13
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Emma

haha jaa det brukar vara så, sån är elias med, vaknar, äter och sen ligger och pratar en halvtimma innan han somnar men det går att somna om han inte ligger och skriker hehe.. Min natt var väl sådär xD

2009-01-18 @ 14:51:32
URL: http://callmesuperman.blogspot.se
Postat av: Kicki

Jag beställde den på lekmer.se :)



sen du undrar jag en sak :) du har flera ggr skrivit att du gjort kycklinggryta. och jag har letat efter nått bra recempt men hittar inget, så tänkte om du har lust att dela med dig av ditt? :)

2009-01-18 @ 15:23:58
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0