Jävla Äckel

Fy fan att det finns såna jävla idioter, fick veta en sån hemsk sak idag som gör mej så ledsen o arg..
Vill man inte så vill man inte, ett nej är ett NEJ.. Men det fatta denna människa tydligen inte.. Hoppas du åker dit så det skriker om det, lr att nån skär av din äckliga kuk o torterar dej tills du är helt jävla skinnflådd.. Ditt jävla svin vem du nu är.............................. :@ Det du inte vet, är nog hur hatad du kommer vara i resten av ditt liv o hur många det är som skulle med glädje döda dej.. kan inte mer än att säga att du är ÄCKLIG ÄCKLIG ÄCKLIG & helt jävla dum i huvudet.... Om jag vore du, så skulle inte jag visa mej ute nå mer iaf........................ Finns ju dom som har ditt namn.............

Gumman du ska veta att jag tänker på dej, kan inte säga att jag förstår hur du känner, för har själv aldrig vart med om nånting sånt här, kan inte tänka tanken på hur du mår, tycker så jävla synd om dej.. :/ Men du ska se att den jäveln kommer få vad han förtjänar en vacker dag.. Vi kanske syns nått när vi kommer uppåt.. Massa kramar till dej

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt, och vem handlar det om ?

2009-01-05 @ 22:33:54
URL: http://saraaaaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0