Onsdag

Yesyes idag är det onsdag, händer la inget speciellt idag förutom att vi ska tvätta :( Boooring!!
Sitter & funderar på vad man skulle kunna göra till middag idag, har ju lite valmöjligheter i frysen..  Igår vart det iaf fisk o äggsås :) göttit värre !!

Köpt mej en bok oxå som jag börja läsa igår, Det ska bli ett sant nöje att döda dej av Magdalena Graaf :) Skit bra verkar den :)

Var hem till C & M igår & prova träningskläderna, de satt väll ganska bra :) Nu är det bara ett par skor som fattas o sen är man redo för träning ;)

Nu på morgonkvisten har man nördat vid datan medans lilleman har suttit i babysittern o gjort det andra behovet, sen har han ätit gröt o nu leker han för fullt i gå stolen :P försöker dra ner allt möjligt, så som gardiner m.m så då får man visa pekfingret & säga aja baja :) haha..

Ska nog lägga ut vagnen sen oxå på blocket eftersom ja nu har hittat en ny vagn jag vill ha, den ser typ den samma ut bara att denna är lite bättre!! Jag blir aldrig nöjd, vill köpa nytt hela tiden, haha !! Tur att ja har timmy som säger åt mej ibland ^^
Köpte ju ett nytt skötbord,m men det gilla jag inte så bytte tillbaka till det gamla fula igen.. får se vad jag gör med det andra, kosta ju inte direkt så där gör mycket..kanske skänker bort de lr någe!!!

Ne nu ska ja lägga in kort på datan från gåstolsracet ;P fast de flesta kort är bara när han står upp, det gillar han skarpt :) så stark så min lille prins :D <3<3

Ha en bra dag // Angelica

Kommentarer
Postat av: Kicki

ah tur att jag i dåläget inte visste nått. men nu mår ju kevin bra :)



förresten TACK SÅ JÄTTE MKT för receptet :D de vart suuuper gott!!



den boken som du köpt har jag läst för många år sen, jag kunde inte slita mig.. den är skitbra!



vad är de för vagn ni ska köpa då ? :)

2009-01-21 @ 17:59:07
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0