Stan/Maxi

Ja idag har man hunne med mycket, vakna ca vid halvtio.. Gjorde allt vad man brukar, sen gjorde jag o liam i ordning oss, för vi skulle ner o träffa linda på stan, fixa ett bankärende, sen gick vi & luncha, efter det drog vi till Bokia, där ja inhandla en sak till Timmy :) Sen vidare till Mvc, ska dit på månda igen o sätta in en spiral.. & sheeet va nervös jag är, hon sa att det kan kännas lite & jag som är såå rädd för smärta.. Men hon sa iaf att om man har klarat ett snitt så klarar man detta!! Jag peppar mej själv med det ;) sen efter det hade vi inget speciellt o göra så då gick vi till cafe pause igen o tog en kopp kaffe, sen efter det gick jag o mötte Camilla, tog en tripp upp till maxi där det inhandlades diverse saker så som ett par tränings skor för endast 50 spänn, billigt o bra :) Behöver ju inga värstingar direkt.. hehe..
Sen drog vi hem efter en lååång dag!! gav liam lite kvällsmat som bestod av gröt, sen gjorde ja mat till oss som bestod av korv o makaroner.. Gött som attan.. Sen betalade ja in räkningarna!! sen bara så där så plingar det på dörren & där stod Robban & Linn, dom var ute o gick o bestämde sej för att våldgästa oss, trevligt värre :) Tur att liam var vaken så han fick träffa dom lite, så ikväll kom han ej i säng förens kl var nio!! Men han åt bara 60 ur flaskan så han lär nog vakna snart o ska ha mer mat!! Nu ska vi se andra avenyn o sen sova..


Imöra ska ja ringa familjerätten o snacka lite med dom om vissa saker jag undra, ska se om man kan skriva ett dokument på en sak eller nått i den stilen :P
Sen ska jag möta åsa vid halv fyra, ska till cafe pause, sen gå runt på stan o sen ska vi möta Linda för då blir det bingo ;) Yeah.. Har även andra saker o göra under dagen oxå men inget som intresserar er, knappt så det intresserar mej.. Haha

ha de gött.. Godnatt

Kommentarer
Postat av: beetty

hehe aah visst är de goa barnen ;)..

DIn pojke med.. Ja jag vet, sry ska försöka komma ut lite oftare på bloggen.. men de går i perioder för min del :).. hehe.. Ojdå 25 årsfest de måste man verkligen fira ;).. jag blir det nästa år faan.. jisses! nu kännde jag mig gammal.. ooh 6 år kvar till 30.. buääää.. =) visst känns det, men ta två alvedon innan du går dit så lättar de lite, de gjorde jag! & de hjälpte :).. hon jag hade tyckte jag va stark som inte sa ngt & kunde gå därifrån direkt utan att behöva ligga ner en sväng.. haha. jag ville bara få det gjort :P.. nu är vi friska & krya, eller ja Telma är rosslig än.. men inte vi andra =).. nidå? friska? Puss & kram!

2009-01-27 @ 23:09:21
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Kicki

oh när ja läste detta vart jag påmind om att jag måste bestämma mig om ja vill äta p-piller igen :P



han är ju inte stor din lilla liam.. 5månader äldre och bara 2kg och 10cm större.. har han alltid varit liten?



får ja vara så nyfiken att fråga va du ska göra på familjerätten?? :)



kram!

2009-01-27 @ 23:34:02
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: karro

Angelica :) Kul att läs att du har blivit mamma till en sån underbart söt son :) Jag önskar dig all lycka :)

2009-01-27 @ 23:47:45
Postat av: jennifer♥

du borde lägga in bilder i vissa inlägg ;) det är kul med lite färgglatt .

skit fin blogg må jag säga!

2009-02-09 @ 16:43:38
URL: http://jenniferlinnpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0