Tröttast

Sheeet va trött ja är då.. Snart en äggmacka sen sova :) Sköönt
Eller ska nog spela lite donkey kong först, timmy har gjort med beroende av dej, även fast ja hatar o spela tv spel egentligen :P Fuck..

Imöra händer det grejjer sörrni, ska på rättegång, för min del skojj, för andras del mindre skojj. Det är ju rätt intressant iaf  oavsett vem lr vad det handlar om, ibland är det ganska pissigt oxå.. Men om man väll är där som målsägande så är det ju rätt självförvållat så inte ska man väll lipa:) Tänker inte säga vem det handlar om eller varför.. Dom som bör veta vet, thats it ;)

Sen efter det så ska vi nog kanske iväg o kolla efter en ny gåstol till Liam, eftersom hans är helt tajkon :S Har ramlat ur den 2 ggr nu, men väldigt sakta så han har inte slagit sej, bara satt/lagt sej på röven på golvet o fortsatt lekt.. Sötungen.. Hihi
Sen ska Emma åka med oss hem, & så kommer Sara oxå :) Dom ska vara barnvakt på lörda, medans vi ska ut :D
Medans ja ska iväg i morgon så ska Timmy & Liam åka o hämta hem vårt biosystem som gick sönder efter 2 månader, men det är fixat nu o det var ej vårt fel så det gick på garantin, antagligen fabriksfel skulle ja tro, men shit i same, vi får hem det i morgon igen & då ska jag o liam ha disco igen :D Denna är hans favorit, min med för den delen :) Så jäkla go party låt ;)

Elin Lanto- Discotheque


Annars så vet ja inte vad som händer imöra, försöka äta nått gött o ha det trevligt med fastrarna :)
Lörda blir det att kolla hockey,äta god mat, dricka gott, bowla, & kanske utgång :D

kanske uppdaterar imöra, annars på sönda!! have a nice nigth

Pöss O Kram syns på stan






Kommentarer
Postat av: Anonym

Den 27:e ska jag dit :) ska prata om alkohol och tobak. Inte för att det behövs men ^^ lite rädd för missfall är man men det kommer och går :) varför skulle det inte gå bra liksom? Hur var din graviditet och förlossning?

2009-01-22 @ 23:12:06
Postat av: Anonym

Tror att jag skrev min adress, jag kommenterade nyss :)

2009-01-22 @ 23:13:28
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0