Promenader :)

Ja idag har man vart hurtig :) Först en liten promenad vid lunch för att Liam skulle sova middag, höll dock på o skita ner mej när ja fick se en lös hund som såg ut som en varg ;) haha!! sprang runt där o sket o lukta på allt möjligt, men sen gick den hem till sitt bo på en altan!! Då vart ja lugn igen..
Efter promenaden förberedde jag liams lunch som bestod av kokt torsk med kokt potatis & morötter, me lite dill i :D Det gilla han mycket!
Sen Kom linda, vart lunch för oss oxå, Chorizo korv o makaroner, de första tuggorna var goda sen vart de starkt.. Lite för starkt tror ja för min del! efter det så bakades det kladdmuffins, men dom vart ej som dom brukar :( Men de dög att fika med iaf!! Satt o prata o hade det trevlig, sen gick vi ut o gick lite :) Efter att Linda åkt hem, så satt ja o Liam ute, han satt på en filt & lekte men gräset var mer roligt än leksakerna.. Så efter en halvtimma av ajabaja så tröttna jag, så vi gick in o lekte i stället :)

sen kom pappa timmy hem, hann typ o säga hej innan han drog till Kd... Jag o Liam gick ner till pappa o käka spagetti o köttfärsås, sen gick vi ut o gick en timma, Liam somna i sittandes läge framåtlutad, ah svårt o förklara men himla rolig syn :) Har ju vart så otroligt härligt väder ute nu på eftermiddan/kvällen!! Hoppas på mer sånt!!

Efter promenaden så gick jag & Liam hem, gjorde ordning allt för kvällen med välling o allt som hör till.. Men inte skulle väl han sova fast ögonen gick i kors på han, efter 40 minuter tröttna ja o satte han i matstolen :P Där satt han o smila upp sej som bara den, precis som -ha titta på mej, jag får vara vaken ;) Busunge!! Men sen när ja sätter mej brevid honom o tittar han i munnen så ser ja en 3:e tand, kommer upp vilken dag som helst :D  Kanske därför allt detta krångel vid nattning?? Men han fick iaf en alvedon i förebyggande syfte, för kan egentligen inte påstå att han är nå mer gnällig på dagarna, bara vid säng gående & det kan ju inte bara göra ont då lr?

Strax därpå så kom Timmy hem, han smällde i sej en pizza eftersom han inte hade ätit & jag fick godis ;) Putte var även med hem så efter att timmy Äntligen fick skatten att sova, så spela dom nördspel, medans ja låg i sängen med godiset o kolla på Ugly O desperata!! Och nu snart blir det sängen :)

Och Liam kan sätta sej själv & ställa sej själv, men bara i vår säng?? På golvet gör han ingenting :S Är det för att det är hårt där eller vad?? Menmen det kommer väll.. Snart hoppas ja, så inte Bvc har nått o klaga på!! ;(

Imörn blir det stan & fika med tjejerna :D Skojj skojj!! Nigth nigth





Min ögonsten, mitt hjärta, min skatt, mitt ALLT <3<3<3

Kommentarer
Postat av: elle

Skönt med promenader :)



ja det är bara bra med bror min så det är bra :)



kram

2009-05-20 @ 02:11:14
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/
Postat av: mia

Naw va söt han är =)



Igår efter jobbet hände det inte så mycket tog det mest lugnt =)



Idag är jag på jobbet men är ledig i morgon sååå skönt =)



Va hittar ni på idag då?? Kram

2009-05-20 @ 08:57:29
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh vad söt han e, lyser upp hela han där. Ser lite extra stolt ut med :)



Hur gick det med sömnen inatt?bidde de någon?..Själv sov jag som en stock hehe..



Tråkigt att man skall behöva ha den pressen och känna så när man skall till bvc varje gång.. har dom klagat en del innan eller? vet att dom ja känner plus mig själv att man hade lite så prestationsångest när det gällde barnen när man skulle dit, även om tex jasmine fixade det mesta och va väldigt tidig med mycket så kändes de ändå lite sådär ibland..



hoppas dagen blir kanon



kramis

2009-05-20 @ 10:22:00
URL: http://missmadeleine.blogg.se/
Postat av: mia

Åh hoppas ni får en bra dag =)



Har ni fint väder?



Jag jobbar i ett kök på ett äldreboende är utb usk:a men har tagit en paus från vården så att säga!



Jag är ledig både i morgon & på fredag men jobbar sen helgen, skönt med 2 dagars ledighet det man man behöva ibland =)



Efter jobbet blir det en snabbis ner till stan men annars blir det lugnt =)



Ha en toppen dag..Kram

2009-05-20 @ 10:32:59
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: Lisa

Japp, det är supergott... ;0)



Hoppas du får en bra dag. =0)



Kramis!

2009-05-20 @ 10:51:34
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Madde

Okej men hur gammal va han nu igen? Jag menar en del gör ju vissa saker före än andra och dom som brukar vara väldigt sena dom brukar ju göra allt på en och samma gång nästan. :)..



Skönt att ni fick sova inatt då, gött det !



Ha en toppen dag



kramis

2009-05-20 @ 10:54:30
URL: http://missmadeleine.blogg.se/
Postat av: froidan

Ja, jag skiter i henne, men ja man kan inte hjälpa att bli irriterad på henne! Visst var det :)

2009-05-21 @ 14:35:36
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Madde

hur e det med er?



Nu får du gå in på min blogg och rösta fram mig som veckans blogg hos emma, dvs om du gillar min blogg tillräckligt mycket och tycker att den skulle vara en värdig vinnare.. :) kram

2009-05-21 @ 20:35:47
URL: http://missmadeleine.blogg.se/
Postat av: Linda

Japp min första kommentar =) Det kändes skönt.. men iof så har ja ju bara en läsare =D Kram på dig vi höres i morgoN!

2009-05-21 @ 23:47:38
URL: http://doodlee.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Okej:) det låter som en väldig mysig dag :) Jag har mest legat, har inte haft någon ork.

Ha det så bra. Kram

2009-05-21 @ 23:58:33
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/
Postat av: lela

haha!Cashan är likadan, han kan ställa sig jätteduktigt o tom ta några steg om han håller sig, men bara vid badkarskanten! har ni det bra?

2009-05-22 @ 05:24:58
URL: http://mamicash.blogspot.com
Postat av: Är mamma till Tim

Heej de var länge sen ja var här i kladdade ner din blogg. :p

Hoppas att allt är bra med er?

Här är det bara med oss.

Har inte haft någon lust att blogga bara lite granna å kommenterat med men får väl sätta i gång igen att blogga hehe..

Hoppas att ni har haft en bra tisdag. =)

kramar till er.

ps. såå söt Liam är. =)

2009-05-26 @ 18:08:53
URL: http://cutetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0