Snor + Hosta

Eftersom Liam gjorde natten så tidigt igår, så vakna han ju tidigt idag.. Redan 06:00 slog han upp sina vackra blå, åt då lite välling & sen vart det att gå upp.. Han snorar hemskt mycket & har fått en jobbig hosta :/ Denna dag har vart rätt trist, har inte gjort ett skit mer än att jag har lekt med Liam, försökt få han på bra humör, försökt få i han lite mat då o då.. O så har jag spelat lite super mario 3 med brorsan!! Dagarna blir så långtråkiga när man bara är inne, har ju inte vart nått väder för att gå ut :( OCH måste få säga att Liam blir mer o mer stadig i benen, idag stod han jätte länge utan o hålla i sej & så sa jag kom då o sträckte ut armarna o så gick han ett steg helt själv.. Men rangligt & ostadigt steg var det, men endå.. han är så duktig min lille snoriga prins <3<3

 imörn hoppas jag på bättre väder.. Ne nu ska jag återgå till tv:n & min kexchoklad & mitt glas cola!!


Inga kort idag då batteriet i kameran är slut :( Byeee

Kommentarer
Postat av: sara - michelles mamma <3

hihi va kul ett steg :D:D Snart säger de vipps så töltar han runt som bara den :D

2009-05-05 @ 22:13:04
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Madde

Stackars lillkillen då¨:(.. ja jag e förkyld här med och tror att lillan börjar få sig en släng med.. urs och blää men men får hoppas att det försvinner snart.. Jodå här e ok förutom de då plus att jag kännt mig lite nere här i dagarna, hm hel snurrigt..utan vidare sådär.. kan ju vara något i kroppen som gör det..hormoner å skit kanske hahah..kramis

2009-05-05 @ 23:13:42
URL: http://missmadeleine.blogg.se/
Postat av: Anonym

men såå himla duktig kille:D underbart med alla dessa framsteg!

2009-05-06 @ 08:50:05
Postat av: Eleonor

Tråkigt att han är sjuk, hoppas han blir bättre :)



Ja nog blir dagarna långtråkiga om man bara är inne, här har de inte heller vart så bra väder förutom idag. För nu ser det ut att bli fint.



Ha det bra, kram

2009-05-07 @ 10:35:26
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/
Postat av: froidan - [W - 07 & A - 08]

Ja, visst är hon duktig :D Förstår inte redigt hur hon gör, hon kan t.om göra så att det ser ut som att en person i nån video pratar med röst & grejer fast att dom inte gör det egentligen :P hehe



Nemen, va jobbigt :/ Ja men precis, men det är ju endå segt när dom ej vill äta. Hoppas det blir bättre!

2009-05-07 @ 11:32:07
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Madde

Hallå tjejen!



Hur e det? hur går det med pojken fortfarande förkyld och hostig?



kramis

2009-05-07 @ 11:46:07
URL: http://missmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0