Städ dag :D

Idag gjorde Liam morgon redan vid 6, så då vart det ny blöjja & välling.. :) Trodde självklart att han skulle somna om, men ack va ja trodde fel.. Så det var ju bara att kliva upp med ett leende på läpparna.. Satte på mamma mia, kolla lite på den.. Sen vart det frukost!! Sen börja allvaret ;) Rensa,städa,tvätta,putsa fönster,handla,stryka gardiner med mycket mer.. Liam har vart hos moster en stund idag då det skulle bli lättare o bära möblerna från rum till rum..

Och så har vi haft besök idag av Linda, Christoffer &  pappa .. Satt ute i det härliga vädret o mumsa kladdkaka & drack kaffe :D Ikväll har vi ätit gott  & nu sitter jag här.. Kommer nog inte bli långvarig för jag är astrött..

Är så himla glad idag, för nu är Liams rum ett riktigt barnrum :) Bara lite småfix kvar, + en tapetsering som jag ska ringa om på månda (får då tar ner allt igen men men, det är det värt  ).. :D Har vart en helt underbar dag <3<3 Min familj är mitt allt <3

Ne nu orkar ja inte skriva mer.. Bjuder på ett par kort från dagen !! Byeeeeeeeee

Skojj att gunga med Moster :)

Invigde kepsen idag :)

Och här kommer lite gamla kort från mobilen ;)

Sweet!

Trötta!
Vackert va? ;) haha..

Tack för idag, slut för idag!!!!!

Kommentarer
Postat av: froidan - [W - 07 & A - 08]

Mja, tyvärr är det ju så :/



Jodå, gjorde inget speciellt faktiskt, kollade inte ens nån brasa :P Var bara hemma och tog det lungt :) Sjdå?

2009-05-01 @ 22:52:46
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Kicki

vilken cool kille :) och vilken snygg keps! =)

2009-05-02 @ 11:19:50
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: marie

underbart fina bilder!

åå va skönt att du känner så:D

2009-05-02 @ 18:38:25
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0