Förslappad

Jepp det har jag blivit när det gäller bloggen.. Varför vet jag inte, har väll inte ett tillräckligt spännande liv kanske att dela med mej av ;)

Men men nu har jag tatt fingrarna från facebook o skriver lite här i stället... :D

Kan berätta att man var i kga igår med
sara & timmy, där träffa vi kicki en sväng, sen drog vi till mc donken o det var den äckligaste maten jag ätit.. I karlskoga kan dom då verkligen inte göra riktiga mc donkens burgare iaf ;( Bojkotta kga donken!!! När vi sen kom hem till stan så följde jag med sara så hon fick vaccinera sej, och fick själv bli vaccinerad.. sen mot kvällen vart man så gott som handikappad i den armen man fick sprutan, är fortfarande öm men något bättre.. Efter vaccinationen hämta vi sötis michelle på dagis, sen vart de en liten shopping tur, köpte byxa o tröja till liam!! Sen kom timmy o liam o hämta mej, drog till maxi sen netto & vidare till pappas jobb för att hämta han då vi hade hans bil! :)
sen vart de hem o fixa käk o inte mkt mer än så....

Idag har jag inte gjort ett skit, och inte har jag haft lust till o göra nått heller. Är ganska trött av mej nu förtiden så jag orkar helt enkelt inte engangera mej.. Men jag & liam tog iaf en promenad utan barnvagn till kiosken förut, och kan lova att så lång tid som de tog dit & hem tar det inte ens för mej att gå ner till stan ;) haha!! Men skojj hade nog liam som utforskade varenda vattenpöl o alla diken.. När vi väl kom hem var det dags för middag, gjorde min systers goda pastagratäng :) Linda ringde mitt i matlagningen o när hon fick höra vad vi skulle äta så vart hon så sugen så hon kom hit på lite mat.. Trevligt med besök, sen kom pappa oxå så vi har alla härjat med liam så nu sover han sååå gott så..

Nu blir de att nörda lite vid datorn sen sova sova sova sova :D:D

Ha de gött.. byeeeeeeeeeee




Tänk så fel allt blivit, känns tråkigt att man inte har kontakt med er längre.. Men ni ska veta att jag saknar er o tänker på er!! <3<3






Bjuder på en lite äldre bild på liam när han äter frukost :)

Hittar ju inte sladden till kameran så kan inte lägga över nå kort :(


Over and out!

Kommentarer
Postat av: elle

Fick du bara ont i armen när du hade vaccinerat dig eller fick du nå andra biverkningar också? Jag ska nämlingen vaccinera mig snart så är lite nyfiken.



Hoppas allt är bra. Kram

2009-10-21 @ 22:46:57
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0