Ensamstående

Jepp det är jag om dagarna med 2 barn & det går kanon bra =D trodde det skulle bli värsta kaoset men nej då.. Peppa peppa!! Skööönt.. Och skönt att vi är tillbaka i rutiner igen, bara liam som ska börja dagis igen oxå så hans rutiner blir ordentliga oxå! Sömnen, humöret ah allt har rubbats sen han gick på ledighet från dagis.. Detta är hans 5e vecka hemma & ska även vara hemma nästa vecka.. Men sen så börjar han igen, o det tror jag kommer uppskattas från hans sida..! det är inte sån att jag INTE vill ha han hemma, det är jätte mysigt o ha han hemma.. men jag tror inte han som är van att gå till dagis dagligen tycker det är så roligt o vara hemma med morsan 24 timmar om dygnet! Nee han saknar nog sina kompisar & fröken, samt den stora dagisgården att leka på! =D Och det som känns super bra med dagis är att där äter han, här hemma äter han gärna inte.. =( Så då vet jag ju att han fått i sej ett mål där iaf!! <3

Igår vart min andre solstråle 1 månad, det firades med ett besök till Bvc.. Nu väger han 5545 g & är 56 lång.. Ökat med 300 g som sen förra veckan, men längden stod stilla denna gång! Huvudet 39 cm!

Umgicks även med Sara & barnen igår.. <3 riktigt skojj att umgås igen, har ju inte blitt att vi träffats så mkt nu eftersom timmy gick på semester i samband med noels födelse! <3<3¨

Idag ska jag & barnen ta en promenad ner till stan, ska träffa syrran & så!! Gick till stan igår oxå, o känns så gött när man vet att man rört på sej.. För nu ska mina grav kilon bort!! Ska iaf göra mitt bästa för att gå ner dom...


Nee fan nu ska jag plocka ur diskmaskin, o sen ta en kopp kaffe..! Smakar bättre med kaffe nu igen än vad det gjorde när jag var gravid, det värsta är att jag går o tänker på att "gud va gott de vore att ta en cigg" men jag ska stå imot..!!

Sen ska nog liam få väcka faster som är här oxå ;) hihi!!

Nee ha en bra dag! Byeee


Och på månda ska jag träffa Åsa, fan va skojj! Skit länge sen vi sågs nu :( Men ser fram i mot det riktigt mkt iaf! Noels första möte med henne hihi!




Kommentarer
Postat av: Michelle&alexanders mamma<3

Haha ja han bor väl framför tvspelet där typiskt killar hahaha ;) puss miss u

2010-08-05 @ 18:15:53
URL: http://Saraboberg.com
Postat av: Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Hej, jag heter Mia och jag har fått äran att bli en utav de 20 finalisterna till årets (unga) mammabloggare. Nu behöver jag din hjälp för att vinna!

De ända du behöver göra är att klicka på länken, och skriva att du röstar på nr.19 - Mamma Mia.

Jag delar med mig utav vinsten till alla som röstat på min blogg, om jag vinner!



Länk till tävlingen:

http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html



Ps. Man kan rösta en gång om dagen! Tävlingen avslutas sista dagen denna månaden!

Kram Mia

2010-08-05 @ 18:15:59
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0